Kender i det her zooplus kradsetræ?

Har kik på det her træ til mine katte på op til 6 kg…er det holdbart til prisen eller penge ud af vinduet :? (har kode på 25% liggende)

Nej, men mine træer i samme kvalitet har fint kunne holde til hhv. 5½, 6½ og 8½ kg katte de sidste 3+ år… :slight_smile:

Det lyder lækkert blev nemlig lidt nervøs for hvor tynde “pælene” var da en veninde påpegede det så lidt usikkert ud. Jamen så er det vel bare kattenes nye julegave de deles nemlig om et pt og deler det andet med ilderne så savner lidt et træ mere nu de er 4.
Kratzbraum XXL & Kratzbaum groß jetzt günstig kaufen | zooplus de har det her i forvejen og ligger tit på etagen også 30x30 bliver lidt kneben at ligge i men ved minimum Kyrie godt kan have poter ud over kanterne på senge så der burde minimum være 2 liggepladser til kattene de vil bruge. Tak for svaret.

Tzari - usikkerheden ved jeg så ikke noget om… vi har valgt at sætte vores fast i væggen med vinkel beslag :slight_smile: (da vores lofter ingen steder har en højde til at sætte dem i spænd, og det er den type)

mon ikke det virker at sætter det i et hjørne nu tager jeg værtfalde chancen