Kender i det med at man kører en tur og ender med dette?

Ja, igår kørte vi en tur ud i det blå … og i bilen kom der ord som Hannibal, Bølle Bob, Hermione, Black pearl, Åge, Åse, Rasmus, Poul, pip, kylling, ælling og futte…

Vores destination var Brande internat og en af to missere vi havde forelsket os i :ups: Vi var helt enige om at vi kun skulle have en af dem med hjem :tihi:

Vi kommer frem og kommer ind til alle de søde missere og der er en lille bitte uldtot af en killing der fanger mit øje - ikke større end man ville kunne samle den op og have den i en hånd - tydeligt at den langt fra var klar til at komme ud i et nyt hjem, manden så den også og mente også den var sød. Men vi fortsatte hen til de to vi havde kig på for blot at konstatere at den ene bestemt ikke gad os - fair nok. Den anden derimod var ellevild og ville gerne op og nusses med hos mig, dog ville den ikke tages op af manden - mens han stod og forsøgte at nusse med katten kunne jeg ikke dy mig for lige at lunte tilbage for at kigge på den lille uldtot - den var jo ret nuser. Problemet var bare at den bestemt ikke blev mindre nuser og dejlig efter at man havde stået med den i hånden og nusset med den, den fik også held af at kravle om i min nakke for at putte sig ved min skulder og hviske mig søde små hemmeligheder i mit øre… Manden havde så stået og iagttaget os som den lømmel han nu er og han kom så frem til buret jeg var inde i og sagde med et kærligt grin “det der er vidst præcist som da du forelskede dig i My” Blikket afslørede alt og jeg måtte gå til bekendelse og tilstå at det ville gøre ondt at kører fra den bette tot. Og så blev vi lige pludselig enige om at vi jo kunne tage missemor og 4 killinger med hjem i pleje :hjerte:

Så lige nu bor Missemor og 4 killinger på vores store badeværelse, og der har de snart været i et døgn nu - My har undersøgt lidt ved døren men tager det hele i afslappet pote. Men det er jo heldigvis også hendes stil overfor nye katte.

Og nu ved jeg jo godt at man ikke må skrive sådan noget uden at poste billeder - så jeg har forberedt lidt :høhø:

Først missemor - som jo er en smuksak.

Den lille sorte uldtot leger sammen med en anden

Et styk uldtot i leg

Der leges stadigvæk

Den lille uldtot kravler selv op og putter sig til at sove :love2:

Forsøg på fællesbillede :høhø:

Den der lille uldtot :hjerte:

Nu bliver det største problem bare at lade være med at flytte ud på badeværelset til dem :ups:

Nu må du stoppe med de sorte katte :smiley: Vi andre har jo ikke en chance for at kende forskel på dem på billeder :wink:

Han er godt nok skøn!

Sikke dog en fantastisk dejlig historie…glæder mig til at høre mere fra jeres lille hjem :wink:

Okay der var jeg solgt :besvimer: :smelter: :wehuu:men røde katte er også det bedste i verden :inlove:

Jamen, selvfølgelig skal I da have fem katte i pleje :høhø:

Hvor er de bare helt vildt søde, de små - næsten ikke til at holde ud :hjerte: Også mormissen - der vist har mælk nok i baren :uha: :høhø:

[QUOTE=PivC;1099131]Nu må du stoppe med de sorte katte :smiley: Vi andre har jo ikke en chance for at kende forskel på dem på billeder :wink:

Han er godt nok skøn![/QUOTE]
Jamen jeg kakaoik gøre for det :ups:

og jeg tror nok det er en hun - men må tilstå jeg ikke har kigget ordentligt efter endnu :høhø:

Nuii! Den sorte er sød, men den røde :besvimer: :smelter:

Gah. Jeg ville aldrig ku’ levere nogen som helst af dem tilbage igen…

Hvor er mormis dog bare en SMUK kat :wehuu:

[QUOTE=galath;1099140]Jamen, selvfølgelig skal I da have fem katte i pleje :høhø:

Hvor er de bare helt vildt søde, de små - næsten ikke til at holde ud :hjerte: Også mormissen - der vist har mælk nok i baren :uha: :høhø:[/QUOTE]
Ja selvfølgelig måtte vi have fem med hjem når nu vi kun skulle have en :høhø:

Hvor ER de bare skønne :hjerte:

:smelter:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1099143]Nuii! Den sorte er sød, men den røde :besvimer: :smelter:

Gah. Jeg ville aldrig ku’ levere nogen som helst af dem tilbage igen…[/QUOTE]

Jeg tror heller ikke det bliver sjovt at aflevere dem igen hvis jeg skal være ærlig :ups:

cute - cute - cute - cute - cute - cute - cute - cute - cute

Jeg er fuldstændig solgt :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mon du nogensinde få afleveret dem igen? :tihi: My får jo så mange dejlige legekammerater. Mormissen bliver sikkert glad for en hjælpende pote i det lange løb. :høhø:

:hjertekat::hjertekat:

MIG HA* !! de to rødhårede… :hjerte::hjerte:

Tillykke med dem :slight_smile:

og jeg sidder så og tænker på, hvem der mon er mor til den røde killing, for det er helt sikkert ikke den sorte hunkat - det kan rent genetisk ikke lade sig gøre :gruble: Så vidt jeg lige kan regne mig frem til, så skal mormis være rød eller tortie for at kunne lave røde killinger :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;1099199]Tillykke med dem :slight_smile:

og jeg sidder så og tænker på, hvem der mon er mor til den røde killing, for det er helt sikkert ikke den sorte hunkat - det kan rent genetisk ikke lade sig gøre :gruble: Så vidt jeg lige kan regne mig frem til, så skal mormis være rød eller tortie for at kunne lave røde killinger :)[/QUOTE]

Jeg tror måske mormis har fået lidt ekstra killinger på hjemmet? Når jeg kigger på killingerne ser de heller ikke ud til at have helt samme alder alle sammen, selvom de er tætte :slight_smile:

Hvorfor kan jeg ikke se billederne…jeg kan se videoer herinde…men disse billeder…kan jeg ikke se… :frowning: :argh: :venter:

EDIT::HOV…nu kan jeg se dem…pludselig :smiley:

Tillykke med plejetilladelsen - så får I rigeligt tid til overvejelserne, der naturligt følger… :høhø:

Alle er de dejlige, men den her er da bare uimodståelig.:hjerte:

[QUOTE=En forhenværende bruger;1099199]Tillykke med dem :slight_smile:

og jeg sidder så og tænker på, hvem der mon er mor til den røde killing, for det er helt sikkert ikke den sorte hunkat - det kan rent genetisk ikke lade sig gøre :gruble: Så vidt jeg lige kan regne mig frem til, så skal mormis være rød eller tortie for at kunne lave røde killinger :)[/QUOTE]

Mormissen er en amme - hun gik sammen med ni killinger hvor hendes egne mere eller mindre er klar til nye familier. Vi tog de 4 yngste med hjem i samråd med internatet - havde de sagt 5 killinger havde vi taget fem.

Der er to røde killinger, totten som nærmest er grå/sort i pelsen og en sort/hvid.