Jeg har jo de her skide rødder til salg, og det bliver bare mere og mere svært at vide de skal flytte. Remiel - Husets ballademager og charmetrold - er så dejlig. Er altid klar på lidt nus, kaster sig gerne over mit hår (hmm… hvad er det lige med røde katte og mit hår?? Sidste røde kat åd en stor tot af det) og elsker at kysse mig på næsen. En rigtig “forfærdelig” DRENG… Og så har jeg søde dejlige lille Gabi (Gabriel). Hun er bare SÅ sød og SÅ vidunderlig. Er kravlet så langt under huden på mig at jeg får helt kvalme over at skulle af med hende. Fornuften siger, at hun “bare skal ud”, for hun er en meget lille pige, der ikke sådan umiddelbart er stor nok til at blive brugt i avl, og jeg kan bare bruge hendes mor igen (hvilket også er planen). Hun vil jo bare tage pladsen for en avlskat… Desuden har hun et haleknæk aller yderst, men nu er jeg ikke så knæk-forskrækket, og havde hun haft en masse andre kvaliteter, havde jeg set bort fra det.
Nu er det så bare sådan, at hun hver eneste dag kommer og gnider sig op af min kind, ja hun kysser mig næsten - OG JEG KAN BARE IKKE HA’ DET fordi jeg ved hun skal sælges. Jeg har godtnok ikke fundet en køber til hende endnu, men det kommer jo nok. Det sødeste er, at hun lige er gået i sin første løbetid og GUUD hvor er hun nuser… Hun larmer slet slet ikke (endnu). Remi er kastreret så jeg er ikke bekymret på det punkt.
…Nå men kender i det at i har en killing til salg, som i virkelig har tungt ved at skulle af med?? Lige for at pointere, så er jeg altid et tudefjæs, når jeg skal af med killinger, men jeg ved det bliver BEYOND forfærdeligt at skulle af med hende. SÅÅÅÅÅK
Så vidt jeg ved har jeg en kastrat gående som Patrick var nød til at få hjem igen fordi han ikke kunne undvære ham… Du var så sød at afgive ham og det ved du hvor meget vi værdsætter… Og den kære krumme du fik, var altså også lidt af en prøvelse at komme af med, selvom det lettede, for han er jo lidt uartig lidt ofte
Åh jo kender det og kan forestille mig det er endnu være nu de er blevet lige lidt ældre … må jo indrømme at hende den lille tortie trold, er for lækker og sådan som du beskriver hende, suuk begriber simpelthen ikke, de ikke er revet væk forlængst.
Jeg ville gerne, det er slet ikke det. Men jeg er pt. i revalidering og jeg må hellere blive ordentlig rask og forhåbentlig få et job før jeg gør mig alt for meget i tanker om udstillingskastrater og/eller lignende i de der siatalere… suk
Min kære Steffi ville nok også få et føl (måske en kat ) på tværs. Det vil lige kræve lidt kvindelist og eller manipulation først
[QUOTE=conninissen;1020746]Åh jo det kender vi nok alle ! Her har jeg Charmer kastrat gående , fordi jeg ikke kunne undvære ham ( så han bliver hængende her:tihi:Cats og Conni
Hehe… Han var nu en skøn lille en… men det er jeg ret sikker på de alle er Faktisk have jeg snuppet Sariel ( Nu bliv jeg i tvivl om navnene… den stribede dreng) hvis jeg sådan havde haft mulighed for at vælge frit på alle hylder
[QUOTE=Vipstøsen;1020726]Jeg ville gerne, det er slet ikke det. Men jeg er pt. i revalidering og jeg må hellere blive ordentlig rask og forhåbentlig få et job før jeg gør mig alt for meget i tanker om udstillingskastrater og/eller lignende i de der siatalere… suk
Min kære Steffi ville nok også få et føl (måske en kat ) på tværs. Det vil lige kræve lidt kvindelist og eller manipulation først [/QUOTE]
Har ellers lige luftet tanken for ham… og den formastelige knægt grinede bare af os skøre kvindemennesker