Kender I det?

Jeg er stået op for et par timer siden, men efter Delias fødsel er jeg bare helt kvæstet og træt. Jeg synes altid, man bruger utroligt meget energi på at observere fødslen, arbejde på at holde fingrene for sig selv og på at knappe de små på af og til. :inlove:

Derudover må samtlige opdrættere have skæve rygge af, at sidde og kigge ind i fødekassen i tide og utide. Man glemmer næsten hvor meget tid man kan få til at gå med bare at studere de små med deres mor. :hjerte:

Jeg kender det så ganske godt, dagen efter tænker man, hvorfor har jeg så ondt alle vegne, jeg var da ikke nede og træne i går.
Hold op hvor kan det være anstregende at sidde og krumme sig for at følge med ha ha

En fødsel her i huset plejer at koste 2-3 behandlinger hos fysioterapeut :ups:

hehe, mon jeg kan se frem til samme udskrivning når jeg bliver ældre thihi

Selvom det er 3 år siden for mit vedkommende kan jeg godt mindes hvordan det er/var :tihi: Man har sovet meget lidt i de sidste dage op til fødslen fordi hver gang ‘mormis’ sagde det mindste lile pip eller opførte sig ‘underligt’ var man på stikkerne. Da fødslen var vel overstået for ‘vores’ vedkommende fik jeg ej heller lov til at sove godt, længe og behageligt, for mutti Miauw insisterede på at jeg skulle sove på gulvet med en hånd i fødekassen - og det gjorde jeg så! Som en anden prinsessen på ærten ovenpå 2 dyner - av min ryg -surrender Men det er så afgjort alle strabadserne værd at nyde synet af 6 mætte og tilfredse bebser, der ligger og putter med moar! :wehuu:

Min ryg kan også sige nogle sjove lyde her til morgen. -høhø

KH

Sofie

[quote=Sofie P.;201660]Min ryg kan også sige nogle sjove lyde her til morgen. -høhø

KH

Sofie[/quote]
Vi har heldigvis sundhedsforsikring…og den betaler mine “sidde foran fødekasse i dum stilling for længe” skader. -høhø

Snedigt. :ok: Her må Jens nusse ryg lidt, men skidt bare man kan sidde og nyde de små, så er lidt rygsmerte jo ikke værd at tale om.

En af mine veninder, havde engang siddet så længe foran fødekassen på et koldt stengulv, at hun fik en nervelammelse i bagdelen -høhø…jo det er ikke småting man kommer ud for som opdrætter.

Hold da op, det er ikke til at spøge med. :blegne:

åhhh ja hvor jeg kender det, er også øm over det hele af at sidde i kravlegården og kigge på de små, Og her hvor de nu er 4 uger, kniber det stadig med søvnen.
I nat besluttede Avalon og Albert sig for, at de skulle hvertfald ikke være i kravlegården, så jeg vågende ved at 2 små vatkugler sad på min pude og tyggede i mit hår :tihi: banditter:muhaha:
Så måtte jeg jo tænde lyset og lade alle komme ud lidt, og så putte dem i seng igen, da jeg ikke kunne holde mig vågen mere.
Skarnsunger:tihi: Søde, dejlige, nuttede skarnsunger:wehuu:

[quote=SineGry;201713]åhhh ja hvor jeg kender det, er også øm over det hele af at sidde i kravlegården og kigge på de små, Og her hvor de nu er 4 uger, kniber det stadig med søvnen.
I nat besluttede Avalon og Albert sig for, at de skulle hvertfald ikke være i kravlegården, så jeg vågende ved at 2 små vatkugler sad på min pude og tyggede i mit hår :tihi: banditter:muhaha:
Så måtte jeg jo tænde lyset og lade alle komme ud lidt, og så putte dem i seng igen, da jeg ikke kunne holde mig vågen mere.
Skarnsunger:tihi: Søde, dejlige, nuttede skarnsunger:wehuu:[/quote]

årh sikke en historie Sine:wehuu::wehuu:

hahah jaa hvad siger du? De er SÅÅ frække og ejlige og frække og skønne OG frække:tihi:

Det er så fantastisk at komme op i soveværelset og blive mødt af en miavende velkomst kor, og de bliver ev indtil man tager dem op:wehuu: iihhh er SÅ dejlige:inlove:

[quote=SineGry;201780]hahah jaa hvad siger du? De er SÅÅ frække og ejlige og frække og skønne OG frække:tihi:

Det er så fantastisk at komme op i soveværelset og blive mødt af en miavende velkomst kor, og de bliver ev indtil man tager dem op:wehuu: iihhh er SÅ dejlige:inlove:[/quote]

jeg kunne lige forstille mig det. jeg har en rigtig piveskid her, hun kalder ligeså snart hun ikke kan se mig (Odette) og har kun sagt rigtig miaw engang. ellers har det været eeeeew eller en pivelyd med lukket mund. :tihi:

Jeg har siddet mig til en blærebetændelse…TO gange :tihi:

Ak, det er hårdt at være opdrætter. Jeg kunne snildt komme ud for det samme, da jeg lige skal kigge til killingerne hver morgen i alt for tyndt nattøj og ender med at blive hængende fordi, at jeg ikke kan løsrive mig fra fødekassen.

Eller man ligger på maven foran fødekassen, med hænderne under hagen…i mange, mange timer = hold i nakken :uha: