Kender i det

at man kommer til at bruge penge på noget man ikke liiiige havde planlagt når man er ude og handle?

jeg er utrolig sjældent i bilka, men det skete i dag fordi de havde nogle fede sko som var enormt billige. på vej op til kassen kom jeg jo så til at falde over det her sofasæt kun små 3999,- og dem bliver jeg jo selvfølgelig nød til at have! :ups: (som mange af jer ved har Mini kradset rimeligt meget i de her sofaer, plus 3eren piver og den ene pude er i stykker så man kan se indmaden) … så jeg har en go undskyldning den her gang:ups::ups:

[quote=Mette Stevnsborg;207019]at man kommer til at bruge penge på noget man ikke liiiige havde planlagt når man er ude og handle?

[/quote]

Nahaaaaj…det kender jeg ihvertfald ikke :ups::ups::ups: -engel

hvorfor tror jeg lige netop DU lyver Camilla? :stuck_out_tongue:

Jamen så skal vi da se billeder når de kommer hjem… :thumbup:

Joo jeg kender det godt, dog ikke i den prisklasse :tihi:

[quote=Rimmen;207026]Jamen så skal vi da se billeder når de kommer hjem… :thumbup:

Joo jeg kender det godt, dog ikke i den prisklasse :tihi:[/quote]

det var altså heller ikke planlagt, men hvis du så mine sofaer ville du forstå mig :ups:

var lige inde og lure dem på bilka’s hjemmeside. de er da fine.

Men ja jeg kender det alt for godt. jeg var i ikea, og der fandt jeg et sofabord i rodebutikken som passede lige ind til de farver vi har herhjemme, dog kostede det kun 179,- men det er stadig penge og det kom jeg til at købe med hjem. dejligt.

så nu har jeg to sofaborde til salg :ups::sshh:

Er det de her sofa’er ??

[quote=Skattekat;207049]Er det de her sofa’er ??

[/quote]

ja:D de er utrolig bløde og rigtig dejlige at sidde i. :ups:

kender det godt - hver gang jeg går forbi DVDerne

[quote=Battlestar;207059]kender det godt - hver gang jeg går forbi DVDerne[/quote]¨

det er altså og farligt for mig.

så lad være med at besøge www.dvdpriser.dk det er endnu farligere:p

[QUOTE=Mette Stevnsborg;207064]¨

det er altså og farligt for mig.

så lad være med at besøge www.dvdpriser.dk det er endnu farligere:p[/QUOTE]

jeg kæøber aldrig dvder i DK fordi jeg VIL have engelske undertekster :slight_smile: det er amazon.co.uk der er min farligste fjende… det er frygteligt…

det er bøger og DVDer… uha - selv om jeg har en limit på at en film aldrig må koste over 5€ hvad hjælper det hvis jeg kommer til at købe 25-40 stykker af gangen :cry:

PP har foreslået at jeg laver en blokering af de 2 sites, men når man er afhængig finder man jo altid en måde :S

[quote=Battlestar;207117]jeg kæøber aldrig dvder i DK fordi jeg VIL have engelske undertekster :slight_smile: det er amazon.co.uk der er min farligste fjende… det er frygteligt…

det er bøger og DVDer… uha - selv om jeg har en limit på at en film aldrig må koste over 5€ hvad hjælper det hvis jeg kommer til at købe 25-40 stykker af gangen :cry:

PP har foreslået at jeg laver en blokering af de 2 sites, men når man er afhængig finder man jo altid en måde :S[/quote]

ja man kan få en anden til at bestille dem og så skrive din adresse som modtager :ups:

ja, vi gør aldrig sådanne impuls køb overhovedet, næh nej vi sparer skam på vores penge-høhø

nej vi køber squ osse tit lige noget der ikke var planlagt, heldigvis er det altid noget vi enten mgl el noget vi har behov for

[quote=Johnny;207128]ja, vi gør aldrig sådanne impuls køb overhovedet, næh nej vi sparer skam på vores penge-høhø

nej vi køber squ osse tit lige noget der ikke var planlagt, heldigvis er det altid noget vi enten mgl el noget vi har behov for[/quote]

eller en stol til misserne? -LOL

jeg har vist billeder i en anden tråd her inde af Minis kunstværk på mine sofaer, udover det piver de også og den ene pude stikker indmaden ud af. men jeg havde ikke lige regnet med at gå i bilka for at købe sko og så ende med at bruge 4000 kr mere:ups: haha

Jeg kender det godt, men er blevet ret god til at lade være efterhånden :slight_smile:

Åh jo kender det alt for godt ss det er dog især dvdér som har det med at snige ind på mig, eller tilbehør til hundene eller kattene, som jo i min verden altid mangler et eller andet gg

MVH
Gitte

[quote=DK Sacala;207170]Åh jo kender det alt for godt ss det er dog især dvdér som har det med at snige ind på mig, eller tilbehør til hundene eller kattene, som jo i min verden altid mangler et eller andet gg

MVH
Gitte[/quote]

jeg kender det godt. jeg skammede mig næsten da jeg kom hjem til Mini uden noget til hende -what der plejer ellers altid smutte en lille ting ned til hende:ups:

Men nu får hun jo nogle nye sofa’er at kradse i stykker … :fløjte::fløjte::fløjte:

:muhaha:

Ja, MEtte… Sidder og tænker - “Fiiine sofaer!”… Men er det ikke noget med at Mini har en forkærlighed for læder??? :muhaha: Så får de nye ikke bare samme tur??

Ja, jeg kender også det der med at komme hjem med alt muligt andet end
lige det, jeg var gået i byen efter :S

…men indtil videre er jeg altså aldrig kommet hjem med et helt nyt
sofasæt i stedet for en pose mel :tihi: