Kender nogen bogen: Real Food for Cats?

Sad og kiggede på kattebøger på amazon og faldt over bogen:

Real Food for Cats: 50 Vet-Approved Recipes to Please the Feline Gastronome by Patti Delmonte :slight_smile:

Er der nogen der kender bogen eller forfatteren? og er den værd at ønske sig i julegave eller er den noget bras?

[quote=Itzy Bitzy;304060]Sad og kiggede på kattebøger på amazon og faldt over bogen:

Real Food for Cats: 50 Vet-Approved Recipes to Please the Feline Gastronome by Patti Delmonte :slight_smile:

Er der nogen der kender bogen eller forfatteren? og er den værd at ønske sig i julegave eller er den noget bras?[/quote]

Jeg kender ikke den specifikke bog, men jeg ville helt klart ønske mig den, hvis jeg var dig - og det kan endda være, den kommer med på min liste også :smiley: Det er IMO et emne, man ikke kan lære for meget om :slight_smile:

Ja, og så er den BILLIG! koster 5,13pund på amazon.co.uk, så den kan endda være en adventsgave :fløjte:

Er nemlig ved at lave planer om hvad mine katte skal og ikke skal fodres med. Efter at jeg skiftede til James Wellbeloved er Flykras pels blevet SÅ smuk og lækker og hun piller sig slet ikke skaldet længere (ok, hun gør det MEGET sjældent ifht. hver dag). Vil gå over til mere råt foder, når vi får en større fryser :ok:

Så er der slet ingen tvivl om, at du skal have fat på den :thumbup: Jeg kan også anbefale (hvis du kan finde den på Amazon) “Natural Nutrition for Cats” af Kymythy R. Schultze. Der er en masse gode råd og opskrifter på hjemmelavet mad.

Nu skal man jo ikke regne med, at det er en “bibel” der anviser den KORREKTE måde at fodre katte på.

Det er en humoristisk “kattekogebog” …og at det skulle være “vet-approved” er for det første ingen garanti for saglighed + at det kan enhver jo skrive.

Eksempel på opskrifter, som ville være enhver trestjernet gastronomikok værdig…i øvrigt går det seriøse væk allerede i første opskrift, hvor en af ingredienserne er… hvidløg…som katte helst ikke må få

[quote=Felis;304113]Nu skal man jo ikke regne med, at det er en “bibel” der anviser den KORREKTE måde at fodre katte på.

Det er en humoristisk “kattekogebog” …og at det skulle være “vet-approved” er for det første ingen garanti for saglighed + at det kan enhver jo skrive.

Eksempel på opskrifter, som ville være enhver trestjernet gastronomikok værdig…i øvrigt går det seriøse væk allerede i første opskrift, hvor en af ingredienserne er… hvidløg…som katte helst ikke må få

hmm…prøver nok en anden bog så…eller køber noget fra “rigtig kattemad” :slight_smile:

Hvis I er i tvivl inden I køber en bog fra udlandet, så bestil den på biblioteket først.
Langt de fleste bøger kan bestilles hjem fra udlandet via Statsbiblioteket.