Kendte med katte

Jeg Skriver artikler til bladet “Min ven Katten” og læserne kan godt lide artikler med kendte og dere katte. Desværre er det ikke altid lige nemt, at finde ud af hvem der har kat, så hvis I hører om nogen, må I meget gerne skrive et par ord til mig.

Jeg kunne se i “Til Middag Hos” (TV-program), at Kira Eggers har en arrig huskat.

Forsangeren i Johnny De Luxe har 2 birmakatte :0)

Jeg mener at sangeren Eran DD har katte.- rygtet lyder vist på Maine Coon
Han er vist også spottet på flere udstillinger.

Sidney Lee og Anne Lindfeldt :wink:

Jane Åmund har Birma og det mener jeg også ham creme-guruen Henriksen har. Er lige stået op og kan ikke huske hans fornavn

Ole? :slight_smile:

Uffe Ellemann har vist en stor rød huskat… Susanne Bjerrehus har også kat, Suzanne Brygger har også katte… Det er hvad jeg kan komme på lige nu… :slight_smile:

:playkitty1::fløde1::fløde:

Kirsten Siigsgård (staves) har oså haft katte i mange år…:slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;559801]Jeg mener at sangeren Eran DD har katte.- rygtet lyder vist på Maine Coon
Han er vist også spottet på flere udstillinger.[/QUOTE]

Er det ikke Ragdoll han har? :slight_smile:

Jamen dog…holder allerede endnu mere af ham :høhø:

Så har han haft Maine Coon - jeg ved nemlig, hvilken opdrætter, der har solgt ham kat en gang og det er ikke en Ragdoll-opdrætter :wink:

Okay, jeg mener bare at kunne huske der var en eller anden der sagde det på en udstilling, hvor han var som publikum. :slight_smile:

Jeg tror også at jeg så det program… og det var vist ikke Kira’s kat, men i stedet hende pigen med det lange røde hår og tatoveringerne… Anne tror jeg hun hed…

Ja Jane har birma - skulle nemli have haft herfra, men hun mente hun kunne købe en kat ubeset her, og den gik ikke lige - her bliver der sat krav om man er dronning eller bums - så skulle hun komme på aftalt dato for at lure inden hun kørte videre til Lemvig…men overholdte ikke aftalen og kom aldrig…hmmm…

Lone1234 - skriv en PB hvis du vil vide hvor Jane endte med at købe sin birma, så kan du jo kontakte den opdrætter og måske få en kontakt til Jane - hun fortæller GERNE om sine dyr til mig ihvertfald. Lasse Mortensen, Perseropdrætter kender også Jane, og kan måske give dig en kontakt

Hilsen Heidi og birmabanden fra Kolding

Christian H Hansen, formand for Partiet Fokus, har katte og taler gerne om dem. Mener det er aby eller somali han har.
Skriv til CHH via facebook eks. Han er super sød og taler altid dyrenes sag, også gerne sine egne ;O)

Hilsen Heidi og birma-panelet

Ja Christian H. Hansen snakker meget gerne om sine katte, det er tydeligt at høre stoltheden i hans stemme over de små kræ :slight_smile: Han er en af dem jeg godt ville læse om i et katteblad, ikke blot kun om hans katte men også hans syn på kattens status samt hvad han mener at han som politiker reelt vil kunne gøre for os opdrættere :slight_smile:

Rigmor Zobel har en bimse, og jeg ved hvem opdrætteren er. :hjerte:

Eran DD var på udkig efter en bimse på nærum udstillingen, ved dog ikke om han købte en.

[QUOTE=Con Meo;559964]Christian H Hansen, formand for Partiet Fokus, har katte og taler gerne om dem. Mener det er aby eller somali han har.
Skriv til CHH via facebook eks. Han er super sød og taler altid dyrenes sag, også gerne sine egne ;O)

Hilsen Heidi og birma-panelet

[/QUOTE]

jepper han har somalier, han har vel en god smag :thumbup::klapper:

Øhh når jeg sender et indlæg, ryger den ind imellem som som er skrevet før mit…??? MYSTISK !!