Kentucky Derby - 6½ uge

Sikken dog tiden flyver. Nina var forbi i sidste uge og tage billeder af de små, og nu har jeg endelig også fået redigeret alle de mange billeder, det blev til ekstra mange da vi både tog en omgang i sofaen, og en omgang med en lyserød dug over sofaen, da farverne bliver liidt underlige nogle gange.Men I må vel også hellere få lov at se dem herinde :høhø:Vi startede med udfordringen der hedder fællesbillede indeholdende 6 killinger, og det blev da nogle meget fine resultater.

De tre sort tabby

Smukke Fey

Break dancing

Peyton kom lige og ville være med

Så Ginny, den anden pige

Med meget tydelige pletter

Knap så god som Fey til at break dance :tihi:

Så Krumme, min allersødeste spindetrold

Så Sammy, min frække lille røver, der var den første til at lære at hoppe over “kravlegården” på tværs af stuen, sådan at de nu er i hele huset

Fuldt udspring

Wiggo, som ligner sin far mest af dem

Og sidst, men på ingen måde mindst - Willy

Og så grinte vi nok næsten mere end vi fik taget billeder - der er vist lidt undervejs af hvorfor men her er flere

Athea kom lige og hapsede Fey på et tidspunkt

:lol::lol::lol::lol: Hvor hoppe-lege billederne bare fantastiske! Og Krumme og Willy er bare for lækre:hjerte:

De er simpelthen fine! Ole siger vi snupper en af hver :wink:

Så fluffy :hjerte:

Hvor er de fine :hjerte:

Awwww!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:Hvor er de bedårende og sjove.:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Der er vist ikke kedeligt i det lille hjem :smiley:

:smelter:

Der smeltede jeg da lige :smelter:
Hvor er de bedårende, nuttede, smukke og lige til at spise :wehuu:

De er godt nok dejlige - hver og én
:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Gruppebilledet er fantastisk.
Enten er man meget heldig, og killingerne opfører sig eksemplarisk eller har man en MEGET veludviklet tålmodighed …
at få 6 killinger til at sidde stille, OG kigge i nogenlunde samme retning på samme tid, er overhovedet ikke let (IMO) :høhø:

Det er så berigende at have killinger i den alder. Hver dag får man smilet frem, fordi de er så fulde af krudt og narrestreger.
Skønne billeder - tak for kigget :thumbup:

:smelter:

:lol:I GUDER, hvor er de sidste billeder bare sjove - jeg sidder her og griner højlydt!!! :smiley:

Og resten er jo også bare vildt gode - som sædvanligt. :slight_smile: Især Breakdancing-missebillederne. :høhø: