Kh blå/hvid huskat (måske med kat 4 i) fremlyses i Tarup


Denne søde og meget imødekommende pige(måske kastreret han, høn er lidt genert:tihi:) er mere eller mindre flyttet ind hos min venindes mor. Hun er øremærket men findes ikke i registrenene. Hun befinder sig pt i Tarup.

Nogle der savner hende. :?

Er der ikkenoget med at man via øremærket kan se hvilken dyrlæge det er der har mærket hende? så kunne ejeren måske findes den vej?

Jo. Første bogstav er kode for året, katten er mærket.
Bogstav 2 og 3 er kode for dyrlægen.
Derefter tre tal, som dyrlægen helt sikkert kan slå op.

Hvis mærket kan læses, kan dyrlægen sikkert hjælpe… :ok:

Problemet er at øremærket er lidt svært at læse. Men min veninde prøver at se om hun gider vise øre og bagdel næste gang og så får jeg lige øremærket.
Hun snakkede om ciffer nr 2 lignede et 7 tal men det kan det ikke være nogle forslag til hvad det kan være andet end et t?
Kan godt høre på det her og andre tråde at Ronja får et c i et ene øre og øremærke i blåt i det andet (hun har chip), så burde hun være idiotsikret mærket for jeg kan heller ikke læse øremærke på f.eks Fjummer.

Undskyld jeg spørger, men hvad får dig til at tro der er KAT. IV i katten?

Jeg har ikke selv haft hende i hænderne. Hun skulle være meget lang og slank med større øre end “gennemsnit katten”.

Prøv at gnide lidt madolie på øremærkerne og lys på dem bagfra med en stærk lommelygte.
Så træder de tydeligere frem og så kan I måske kombinere mærkerne.

tak for det det får jeg hende lige til når hun skal derover igen :slight_smile:

Mhm, 7 kunne måske være Z? :slight_smile:

ohh selvfølgelig :smiley: hører lige om det kan passe med noget :slight_smile:

missens familie er fundet:) Det var et y og hun bor ret tæt på :slight_smile:

Det var vel nok godt. Stor ros til dig og din veninde. :thumbup:

Dejligt! :ok:

Det var vel nok dejligt at læse, I har gjort et flot arbejde :slight_smile:

Dejlig opdatering :slight_smile: