Khazana i sit nye hjem

Khazana er flyttet idag - det tog han i stiv pote. Husets to misser og vovsen tog rigtig pænt imod ham - det gjorde husets to voksne og to børn også.

Her er et par billeder fra afleveringen - røde katte og blitzøjne, øvs …

Dejlige billeder - der skal han nok få det godt. :thumbup:

Det ser jo ud somom at han allerede føler sig godt hjemme :thumbup:

Du godeste Lis…
Hvor er han altså smuk…:inlove: :inlove:

Hvor er det dejligt at han har fundet sig et hjem, hvor han bliver taget godt imod, når nu det ikke var mig som skulle ligge hus til en kastrat. :stuck_out_tongue: :thumbup:

Gode billeder :ok:

Er det er Korat og en Russer? :slight_smile:

Jamen, vi mener da at genkende den ene kat-engel, familien, og gelænderet bagved sofaen:thumbup: Hvor er det dejligt at se, at deres katte trives så godt sammen:thumbup:
Hund havde de vist ikke, dengang de købte Koraten - hvilken race er det:?

Tillykke Khazana med dit dejlige nye hjem:flag:

[quote=DK Thomani;407735]
Er det er Korat og en Russer? :)[/quote]

Godt spottet:ok: - det er det nemlig:)

[quote=dkkorat;407745]Jamen, vi mener da at genkende den ene kat-engel, familien, og gelænderet bagved sofaen:thumbup: Hvor er det dejligt at se, at deres katte trives så godt sammen:thumbup:
Hund havde de vist ikke, dengang de købte Koraten - hvilken race er det:?

Tillykke Khazana med dit dejlige nye hjem:flag:[/quote]

Er koraten en fra jeres opdræt? Ej hvor sjovt, det er godt nok en lille verden hvis det forholder sig sådan. :slight_smile:

Dejligt det gik godt med at aflevere ham i det nye hjem :ok:

Jamen det er helt korrekt set det er en Korat - og den er naturligvis fra Camilla og så en russer.

Hunden - sød og velopdragen - og så ved jeg ikke mere -de sagde det sikkert og det er glemt - havde svært nok ved at finde ud af hvem var Russer og hvem var Korat - men jeg lærte det vist inden jeg gik.

Godt nok en meget nem sammenføring - Russeren gik et privat sted hen:-) - men Koraten var meget imødekommende og interesseret. Ikke et hvæs eller knur - ingen agressiv adfærd overhovedet fra nogen af partene:-)

Familien havde været rundt og se på både Aby og Bengal - Khazana solgte sig selv - han er alt for meget - og af alt …

Var lige forbi Herlev og se Khazana’s mors søsters killinger med samme far - de er omkring 7 uger nu - de er præcis ligesådan:-)

Ja, Koraten er fra mit opdræt (jeg har det eneste Korat opdræt i Danmark):thumbup: Ja, indimellem er verden meget lille:tihi:

[quote=Lis Dahlstrøm;407788]
Godt nok en meget nem sammenføring - Russeren gik et privat sted hen:-) - men Koraten var meget imødekommende og interesseret. Ikke et hvæs eller knur - ingen agressiv adfærd overhovedet fra nogen af partene:-)[/quote]

Se, det lyder som en typisk reaktion fra både RUS og KOR:)
RUS skal lige bruge lidt tid til at tænke over situationen:øhmm: - hvordan tackler jeg dette til min bedste fordel:?
KOR mener, at hans bedsteste nye legekammerat er kommet:yah:, så der skal hilses venligt:)
ABY har sikkert en lignende tilgang til det nye:ok: - det er spændende og skal undersøges:yah:

Super dejligt at hører det hele bare gik smurt!:thumbup:

Og skønne skønne billeder… Smukke katte!

Dagens nyheder.

Der havde været en mindre tumult og småbrummen i nat - Khazana havde erhvervet sig revnen i sengen - det syntes Koraten ikke om. Russeren blandede sig ikke:-)

Det var aftaget da det blev morgen.

Der går sikkert et par dage - så har det fundet et normalt leje:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;407928]Dagens nyheder.

Der havde været en mindre tumult og småbrummen i nat - Khazana havde erhvervet sig revnen i sengen - det syntes Koraten ikke om. Russeren blandede sig ikke:-)

Det var aftaget da det blev morgen.

Der går sikkert et par dage - så har det fundet et normalt leje:-)[/quote]

Dejligt at killingen er fremmelig og står på sin ret:thumbup: Dét får den nok brug for i den kommende tid:tihi:

Koraten tænker:
Hvad bilder sådan en fræk killing sig da også ind:? Sengen er højstatusområde:cool: - kun for særligt indviede:høhø:

Russeren tænker snarere:
Så længe den ikke tager noget fra mig, så får den lov…:fløjte:

Just wait and see - ABY og KOR bliver snart “partners in crime”:høhø:

[quote=dkkorat;407931]

Just wait and see - ABY og KOR bliver snart “partners in crime”:høhø:[/quote]

Det var lige præcis det der var hensigten med Khazana - selskab til Koraten.

De skal nok finde ud af det - der er sikkert plads til dem begge - måske endda dem alle tre i revnen.

Hunden - uinteressant individ:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;407788]Jamen det er helt korrekt set det er en Korat - og den er naturligvis fra Camilla og så en russer.

Hunden - sød og velopdragen - og så ved jeg ikke mere -de sagde det sikkert og det er glemt - havde svært nok ved at finde ud af hvem var Russer og hvem var Korat - men jeg lærte det vist inden jeg gik.

Godt nok en meget nem sammenføring - Russeren gik et privat sted hen:-) - men Koraten var meget imødekommende og interesseret. Ikke et hvæs eller knur - ingen agressiv adfærd overhovedet fra nogen af partene:-)

Familien havde været rundt og se på både Aby og Bengal - Khazana solgte sig selv - han er alt for meget - og af alt …

Var lige forbi Herlev og se Khazana’s mors søsters killinger med samme far - de er omkring 7 uger nu - de er præcis ligesådan:-)[/quote]

Tillykke med dit nye hjem Khazana :flag:
Dejligt at sammenføringen gik godt og sikke nogle gode billeder :thumbup:
Hvem er korat og hvem er russer?
Er korat’en den, hun holder på billede 2, den ser meget legesyg ud, eller er det omvendt :?

Jeg kan heldigvis ikke læse din sidste kommentar :fløjte: :cool:

[quote=Mislingen;407945]
Hvem er korat og hvem er russer?
Er korat’en den, hun holder på billede 2, den ser meget legesyg ud, eller er det omvendt :?[/quote]

De tre billeder:
1 - ABY
2 - KOR & RUS - KOR er den mørkere, der sidder på skødet
3 - KOR

[quote=dkkorat;407949]De tre billeder:
1 - ABY
2 - KOR & RUS - KOR er den mørkere, der sidder på skødet
3 - KOR[/quote]

Tak :ok: