Kig forbi

…hvis du bor i nærheden eller alligevel er i Silkeborg…imorgen:pote:

Jeg har nemlig tilmeldt mig bagagerumsmarkedet og har SÅ mange fine ting med…IKKE hvad jeg har med på katteudstillingen, men alt muligt andet…lige fra puslespil, legetøj til køkkenting og badeforhæng (nye) slips som i den grad kan bruges enten som værtgave eller hadegave:yah:
Der er kasketter, og fígure, bestik you name it :fin:
Markedet åbner vist nok kl. 9 og lukker kl. 16
KOM og gør en god handel og vær’ med til at hjælpe nogle misser der trænger til det.

Jeg har knus på kanden og tak på læben…og det ville bare være SÅ fedt om der kom nogle man kendte :wehuu:

Stedet er lige ved Kvickley og broen over til Alderslyst…Søvej nr. 1…tror jeg nok

Hvor er du bare en sej kone Brita. :rock:

Tak for alt det du gør for at skaffe penge til Hitte-misserne.
Jeg skal nok tage “en skålfuld” ting med til Vrå…

Åhh, hvor gad jeg godt - men der er lidt langt fra København til Silkeborg - og retur igen.

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Tak skal i ha’
Nu er bilen fylde med skrammel…uha nej om igen…dejlige ting man ikke kan leve uden og iblandt ER der faktisk et par kuriositeter :rock:
Madpakken er smurt så kommer problemet med at huske den imorgen og 2 liter drikkelse er i bilen.

Der var egentlig ikke plads men da han der står for tilmeldingen hørte det var mig med hittemiserne sagde han “NÅ, det er dig med hittekattene, jamen så er det plads…du kommer bare”…det var sgu sejt :slight_smile:

KANON-dag:rock:
Fik solgt SÅ meget skrammel…nåh nej, så mange uundværelige ting :tihi:
at det for første gang jeg har prøvet at pakke sammen fra en sådan dag, var nemt for så meget havde jeg solgt.
Vil tro der lige kom penge ind til to hittemisser :wehu:
Og så fik jeg godt nok fyldt kadavret op med d-vitaminer…ligner en kogt hummer -surrender og jeg tror jeg render rundt med et lillebitte solstik.
Men jeg har også stået i den bagende sol fra lidt over 8 imorges til her lidt i 17
Tog lige en farmor fra 18.30 til lidt over 22…det gjorde godt.

Det fedeste var nu SÅ mange kunne huske mine hittemisser fra sidste år (det er første gang jeg er til bagagerumsmarked igår…mener jeg)
Og SÅ mange tog den fine folder May-Britt’s Bjørn har lavet …det er jo også vigtigt, for det nytter jo intet misserne bliver hjulpet hvis ikke vi ikke også finder hjem til dem
Folk var igen SÅ søde og en masse beretninger om deres egne misser fik jeg også med.
Alt ialt en superfin dag. :pote: