Killing med Dårlige ben

[quote=Tante Tut;452170]-surrender-surrender

Nu kender jeg ikke lige systemet med en racekat/opdrætter og hvordan og hvorledes man gør mht en syg killing, men :

Burde du ikke være glad for, at der søges hjælp til den ??

-surrender-surrender[/quote]

Det kan du tro at jeg er, men jeg er ikke glad for at blive hængt ud, og da slet ikke pga en misforståelse.

[quote=Lis Dahlstrøm;452167]Og jeg bliver mundlam af så megen banderi. Sorry, har rettet det…

Kan overhovedet ikke se hvad det gavner at stresse katten yderligere med at tage den hjem til dig?[/quote]

Du har ret, har derfor også fået det ordnet sådan at jeg mødes med ejeren hos min dyrlæge imorgen.

Julie: jeg synes nu ikke du på noget tidspunkt bliver udstillet på en negativ måde… Det er da helt naturligt at spørge ind til reglerne når man ikke selv kender dem og dit navn blev jo aldrig nævnt. Nu har jeg læst tråden igennem flere gange og den handler da kun om reglerne omkring køb og reklamation og gode råd til hjælp af katten.
Hvis jeg ikke havde kendt reglerne og stod i situationen ville jeg også helt klart spørge herinde inden jeg kontaktede opdrætteren. Det er jo rart at vide hvordan man står og skal forholde sig…

Helt generelt synes jeg man, som køber, bør kontakte opdrætter som det første, når noget er galt med katten.
Hvordan kan man ellers, som opdrætter, forsøge at udbedre skaden :?

Men det ser ud til, at køber og sælger taler sammen nu - og det er alt andet lige det bedste :slight_smile:

[quote=Tas;452460]Julie: jeg synes nu ikke du på noget tidspunkt bliver udstillet på en negativ måde… Det er da helt naturligt at spørge ind til reglerne når man ikke selv kender dem og dit navn blev jo aldrig nævnt. Nu har jeg læst tråden igennem flere gange og den handler da kun om reglerne omkring køb og reklamation og gode råd til hjælp af katten.
Hvis jeg ikke havde kendt reglerne og stod i situationen ville jeg også helt klart spørge herinde inden jeg kontaktede opdrætteren. Det er jo rart at vide hvordan man står og skal forholde sig…[/quote]

Nu er der jo også blevet rettet i teksten siden…

[quote=Vivi_Fletcher;452484]Helt generelt synes jeg man, som køber, bør kontakte opdrætter som det første, når noget er galt med katten.
Hvordan kan man ellers, som opdrætter, forsøge at udbedre skaden :?

Men det ser ud til, at køber og sælger taler sammen nu - og det er alt andet lige det bedste :-)[/quote]

Køber og sælger har hele tiden talt sammen :slight_smile: