Killinge/kattenus i Roskilde

Hejsa,

Jeg har jo 4 dejlige somalikillinger gående herhjemme (og en masse voksne også) :hjerte: De trænger til at blive kysset og nusset på af andre end mig :høhø: så, inden sommerferien er på sit højeste, vil jeg gerne invitere til nus og komsammen hos mig lørdag den 30. juni kl. 14. I er velkomne.

Eeeeej, hvorfor bor jeg i Jylland?! :venter:

Det lyder superhyggeligt:)

Jeg vil gerne komme :slight_smile:

Uhhh det frister :hjerte:

Så skal jeg lige have tjekket kalenderen…
Nusse sølvsomalier er jo en af de bedste måder at bruge en dag :slight_smile:

Øv altså, den dag er jeg i Kalmar.

Men jeg ved hvor du bor :tihi: så det kan jo være jeg kommer forbi en anden dag.

Og de er søde, jeg har nemlig set dem :stuck_out_tongue:

Det kunne være rigtig hyggeligt… har et svagt hjerte overfor de der somalier :slight_smile:
Vender lige tilbage når kalenderen er tjekket

Ih… Det er for en gangs skyld i en af mine friweekender! Jeg skal lige tjekke hvornår jeg kommer hjem fredag nat/lørdag morgen, så ku’ det da være sjovt :smiley:

HVIS altså der er nogen der kan hente mig på Roskilde station og ta’ mig med det sidste stykke…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;867759]Ih… Det er for en gangs skyld i en af mine friweekender! Jeg skal lige tjekke hvornår jeg kommer hjem fredag nat/lørdag morgen, så ku’ det da være sjovt :smiley:

HVIS altså der er nogen der kan hente mig på Roskilde station og ta’ mig med det sidste stykke…[/QUOTE]

Såfremt jeg selv kommer, tager jeg dig gerne under armen & så kan vi fare vild sammen :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;867759]Ih… Det er for en gangs skyld i en af mine friweekender! Jeg skal lige tjekke hvornår jeg kommer hjem fredag nat/lørdag morgen, så ku’ det da være sjovt :smiley:

HVIS altså der er nogen der kan hente mig på Roskilde station og ta’ mig med det sidste stykke…[/QUOTE]

hvis du nu tager et stop mere til høje Tåstrup - så kan jeg samle dig op :slight_smile: stationen er lige på vejen på min rute til roskilde :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;867759]
HVIS altså der er nogen der kan hente mig på Roskilde station og ta’ mig med det sidste stykke…[/QUOTE]

Ellers laver jeg gerne en fælles opsamling på stationen. Jeg kan have 3-4 stk. med i bilen :smiley:

:pompom: Jeg er klar :høhø:

Så vil jeg gerne med :slight_smile:

Den lørdag er for mit vedkommende fri så skriv mig bare op til killingenus :smiley:

Jeg kunne godt være rigtig fristet. :smiley: Husker bare ikke lige hvordan kalenderen ser ud, men er dagen ledig så vil jeg gerne kigge forbi. :smiley:

Tror også godt jeg kan.
Bare jeg ikke skal medbringe noget der kræver forberedelse, for jeg er til firmaarrangement fredag :skål:

Det kan jeg sagtens :slight_smile: Det er mig ligegyldigt hvor jeg står af :smiley: Bare det er et sted jeg bli’r hentet :slight_smile:

Jeg er i fuld gang med at prøve at lokke Horusac med :høhø:

Du kan om ikk andet da ikke sige at du mangler tilbud :cool2: