Killingefoder til 10 måneder gamle NFO?

Hej.

Jeg har jo Theo og Milou, som d. 31 januar bliver 10 måneder. De har indtil videre fået RC Kitten som tørfoder, og det trives de fint på.
Nu er spørgsmålet om jeg skal tage hul på den næste 10 kg.´s pose, eller om jeg skal forsøge at bytte/sælge den, og istedet give dem voksenfoder?
Hvad ville I gøre?

Ville begynde på voksenfoderet.
Hector var ca. den alder da han begyndte at få voksen mad.
Fellini får kun killingefoder pt fordi jeg fik 4 kg Maine coon Kitten, men ellers står den på Hair and Skin.

Personligt ville jeg bare lade dem få næste sæk også. Det er jo ikke noget de tager skade af og vokser jo stadig. Da jeg havde NFO fik de killingefoder i blandet til de var knap 1½ år, da de vokser længe

Jeg ville give dem den sidste pose…jeg har aldrig taget det så tungt, det med killingefoder til en bestemt dato.
Jeg har fortsat til omkr 1-års alderen eller derefter.

Du kan jo blande voksenfoder i, når du har knap det halve tilbage…

Enig, det ville jeg også lade dem.:slight_smile:

Og her er der altid en sæk killingefoder i blandingen :slight_smile:

Jeg ville nok bare blande det med det nye foder - på den måde får de jo så også en glidende overgang til det nye :slight_smile:

Okay, så bliver det det jeg gør :slight_smile:
Finder et godt voksenfoder og begynder at blande det i killingefoderet. De har jo også, gennem et stykke tid, fået blandet forskellige prøveposer i, jeg har fået på udstillinger. :slight_smile: