Killingelister - suk

hold op jeg har fundet ud af der er mange killingelister…

silke skal jo på et tidspunkt have en ny legekammerat (om nogle måneder)og jeg har ligesom fundet ud af at det sikkreste er en killing, men suk, hvorfor er der så mange…
nu har jeg for sjovt siddet og hyggekigget, og indtil videre har jeg fundet killingelisten.dk, en på katteklubben, en på darak pg en på jyrak.

er der flere? som jeg evt ikke har fundet endnu.

hvor ville det være meget nemmere hvis der kun var én :?

Skovkattene har naturligvis også en :slight_smile:

Skovkattekillinger

Ved du hvilken race du er ude efter?
De fleste specialklubber har en killingeliste :slight_smile:

Birmaerne har også en www.birma.dk :slight_smile:

[quote=PiaR;440081]Skovkattene har naturligvis også en :slight_smile:

Skovkattekillinger[/quote]

nu var det primært persere jeg lurede på :stuck_out_tongue: - jeg ved ikke lige hvordan en skovkat vil gå sammen med en lille forsigtig perser :slight_smile:

men hold op der er godt nok mange skovkattekillinger til salg,

jeg glemte forresten, at der er vist også en liste på britesiden…

www.racekatten.dk har én - og det har www.viking-cats.dk også - og som Vivi skriver, har de fleste specialklubber det også :slight_smile:

tak så fik jeg lige luret lidt der også…

nu har det primært været persere jeg har siddet og hyggekigget på, og lige nøjagtig dem race har ingen specialklub mere - typisk, nok også derfor annoncerne er spredt ud over alle sidderne

Hva med Bicolouren?

Eller Colourpointen :slight_smile:

der sidder jo også små persertrolde :smiley: tak

Så er der www.killingelisten.dk

Européklubben har også en :wink:

Men www.killingelisten.dk, og vist alle 4 hovedeklubbers lister, samt specialklubberne for perser/exo er nok de rigtige steder at kigge efter sådan en bette størrelse :slight_smile:

Dansk Silver Katteklub (tidligere SølvKatten??) har denne killingeliste
Der er godt nok ikke mange perserkuld annonceret lige i øjeblikket - men du kan da se hjemmesider vha deres opdrætterlinks :slight_smile:

Bicolouren har faktisk kun Perserkuld på deres liste lige nu…
Og der er en del fluffballs til salg via Colourpointens liste…

Og ellers kan disse klubber som sagt give dig nogle links, hvor du kan kigge hjemmesider og måske få en ide om hvilke steder der planlægger kuld, når du engang er klar til at få en killing ind :slight_smile: