Killingenus hos 7-lingerne aka DK ChiChas A-kuld

Flere har spurgt om de ikke kunne komme på killingenus hos 7-lingerne og det kan I helt sikkert.

Lørdag d. 6. okt holder Maine Coon klubben Yankee Dag hos mig.
Dels kommer der en veterinær sygeplejerske og fortæller om Førstehjælp til kat og dels bliver der præsentation af mit opdræt og sidst men ikke mindst bliver der tid til killingenus.

Det officielle program er fra kl. 13-17 og hvis nogen hænger længere end det finder vi ud af noget aftensmad.

Der skal tilmeldes til den officielle del og det skal der senest d. 1. okt - se linket for detaljer.

Glæder mig til at se en masse både til læring og til killingenus/hygge.

5 Synes om

@galath - hvorfor flyttede du denne væk fra hyggesnak?

Nu kan jeg selvfølgelig kun gætte på hvorfor Ingrid har flyttet den, men det er sandsynligvis fordi arrangementer aka killingenus plejer at have separate tråde. De er nemme at finde igen på den måde, og min erfaring viser at der ofte skrives ganske meget frem og tilbage i disse tråde. Det er svært at finde hvis det ligger gemt i en hyggesnakstråd. Så jeg vil tro det er derfor Ingrid har flyttet den.

2 Synes om

Det tror jeg så ikke var problemet her, men at Birgit har startet tråden i det underfora der hedder ‘‘Hyggesnak’’, men hvor tråden er blevet flyttet til ‘‘Katteudstillinger, Træf og Arrangementer’’

1 Synes om

Men det er da også det jeg skriver ? At den ligger et forkert sted for et arrangement :huh:

det er vist en kartoffel kartoffel diskussion :wink:

Jeg ville have den i området “hyggesnak” ikke i tråden “hyggesnak”. Killingenus er for mig ikke hverken et træf eller et arrangement, det er noget hygge.

Nu er den flyttet fra “hygge området” til “arrangements området” og ja det er måske lige meget nok for en hyggeeftermiddag med min mislinger :wink:

  1. Der er tradition for, at det er der, vi lægger killingenustrådene.
  2. Du omtaler også et andet arrangement, der finder sted hos dig samme tid og dag.
  3. Vi har alt for mange ting i hyggetrådene, som i virkeligheden burde ligge under kattetrådene. Fx er tanketrådene fyldt med dem.

Derfor flyttede jeg den. Men hvis det skal føre til lange diskussioner, så kommer den tilbage lige med det samme.

Bare rolig Ingrid - det er dit forum, du kan ligge trådene lige hvor du mener de skal være :wink:
Ingen diskussion herfra, blot undren.

Åårh, det kunne ellers være hyggeligt. Men får først selv killingekøbere på besøg fra sjælland, og skal derefter i byen :slight_smile:

1 Synes om