Killingenus hos Annie

Det var bare SÅ hyggeligt, og jeg fik taget nogle fiiine billeder. Dog mest af Cooper :ups: (men hvem kan bebrejde mig det :tihi:)

Her får i lige de bedste:


“Uden mad og drikker - duer helten ikke”


skønt udtryk altså… det siger bare det hele :klapper:


Hvorefter vi fik konstateret at Cooper er særligt glad for osterejer. :uha:


Og græsstrå :? Spændende var det i hvert fald…


Meeeeen man kan da godt poserer en lille smule :hjerte:


Men som vi alle ved er det ualmindelig hårdt at være killing så han gik omkuld på den første den bedste liggestol… :tihi:


I mellemtiden fandt jeg hans smukke bror Leo på platformen (synes selv det er blevet et super billed af ham!)


Og så troede Missemor Qalla lige hun skulle vaske sig :uha: og da hun kom til at blinke med øjnene skete det. sjup så sad der to styk misse-babyer ved mælkebaren og synes livet var absolut herligt


Og til sidst et billed af den smukke Missemor. Det kan godt være hun ligner en huskat lige nu fordi den unge dame besluttede sig for at smide pelsen, men smuk det er hun altså. Især hendes smaragd-øjne! :inlove:

Var sååååå glad igår da jeg endelig kunne se min smukke lille dreng “live” :hjerte::inlove::hjerte:

Dejlige billeder :smiley: Især de to unge herrer der lige får sig en tår pat :hjerte::hjerte:

årh hvor er de dejlige allesammen :smiley: :wehuu:

Men indrømmet - min favorit er nu stadig skønne Leo :ups::hjerte:

Det er faktisk ikke begge drenge for Cooper lå og boblede på solsengen :tihi: Det er Leo og Penny… Men ja det er et fantastisk skønt billed! :hjerte:

[QUOTE=PiaB;906811]årh hvor er de dejlige allesammen :smiley: :wehuu:

Men indrømmet - min favorit er nu stadig skønne Leo :ups::hjerte:[/QUOTE]

Han er også skøn! Han var så morsom om aftenen da han fik en legepind med en blå fjer i enden. Han pustede sig op og knurrede, det var virkelig morsomt! :klapper:

Dejlige billeder af smukke katte…jeg kan godt forstå, at du synes, tiden bare går langsomt lige nu, Helene, eller slet ikke går.
Han er en lækker kat, din Cooper :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;906814]Dejlige billeder af smukke katte…jeg kan godt forstå, at du synes, tiden bare går langsomt lige nu, Helene, eller slet ikke går.
Han er en lækker kat, din Cooper :-)[/QUOTE]

Ja tiden går meget langsomt, og jeg har længe talt ned til igår, og nu er der mindre end 14 dage til han kommer hjem!

Og tak!!

Dejlige billeder især af din lille smuksak - Han er jeg jo også ret vild med :hjerte:

Ja det husker jeg noget om :wink: :tihi:

Og tak!!

Skønne killinger:hjerte: - nu må man håbe, Annie ikke ombestemmer sig og beholder ham Cooper…:stuck_out_tongue:

:yikes: :besvimer: det må du ikke engang sige for sjov…

Men ja de er virkelig skønne. Desværre mente den lille prinsesse penny ikke at hun skulle være lækker for kameraet :frowning:

Gode billeder :smiley:

Du sku da bare ha sagt til, så havde jeg hentet en drillepind du kunne lokke Penny med :wink:

Jeg kan nu godt forstå, han pustede sig op, hvis han fik en legepind i enden :uha:

Stakkels kat - måske Annie alligevel skal beholde ham selv :S

-LOL

Det er nu ikke Leo der skal flytte hjem til Helene, han flytter til Bornholm :smiley:

Ej, jeg må lige for en sikkerheds skyld sige, at det altså var en joke. Jeg ved godt, det var legepinden, der havde fjer i enden :tihi:

Jeg sagde det bare, for at du kan blive endnu gladere, når han flytter ind. Hvis det da er muligt… :smiley:

Jeg kan godt forstå, du glæder dig, for det er bare noget så spændende, når sådan en ny lille skabning skal flytte ind. :thumbup:

Nå, for den. Og jeg har ellers allerede ringet til Dyrenes Vagtcentral - og venter stadig på at de tager telefonen… :tihi:

Så så, ikke så kæk, den herre :venter:

Jeg blev bare lige nervøs for, at det var blevet misforstået :ups:

[QUOTE=DK Thomani;907105]Gode billeder :smiley:

Du sku da bare ha sagt til, så havde jeg hentet en drillepind du kunne lokke Penny med ;)[/QUOTE]

Jow men det tænkte jeg da ikke lige over :venter: vi snakkede så meget, og jeg kiiiiiggede så meget som muligt på Cooper… Jeg må tage revanche på lørdag… :cool:

:lol:

[QUOTE=FinnFrode;907371]Jeg sagde det bare, for at du kan blive endnu gladere, når han flytter ind. Hvis det da er muligt… :smiley:

Jeg kan godt forstå, du glæder dig, for det er bare noget så spændende, når sådan en ny lille skabning skal flytte ind. :thumbup:

Nå, for den. Og jeg har ellers allerede ringet til Dyrenes Vagtcentral - og venter stadig på at de tager telefonen… :tihi:[/QUOTE]

Jow jeg tror bestemt glæden den liiiiige tager et trin eller tre mere når han endelig kommer hjem :tihi:

:hjerte::wehuu:Hvor er det gode og søde billeder!!!
Cooper sovende på stolen er super kært!!!