Killingenus hos Yoon Coon

Hej alle

Efter stakkels Anika’s indlæg vil jeg nu oprette en afstemning, for at se om nogle af jer kan komme her og få stillet jeres abstinenser og jeg kan slappe af -zzz -LOL

Uldtotterne bliver bestemt begejstret -hyp -danse

-blomst Charlotte

eeeej Charlotte, det var tarveligt :S
Er så killingeskruk men liiiige præcis den weekend er jeg helt booket -ked

Men du skal da være velkommen en anden dag -thumbs

Det tilbud vil jeg tage imod med kyshånd -love

Øv øv hele den weekend står i udstillings tegn der er udstilling i Helsinge.

øv og jeg kan slet ikke stemme, det vil ikke være fair da jeg ikke kan komme -ked

Gud ved og Malene og jeg kan blive hjemme fra den udstilling :? :? :? :?

Nåh nej men I må hygge jer rigtigggggggggggggggggggggggg meget :smiley: :smiley: :smiley:

Kan være jeg skal lave en mulighed mere… jeg skal nemlig ingen ting i weekenderne i September… Så der er frit slag for killingenusseri her hjemme -kramer

Så har jeg lavet flere muligheder :smiley:

jeg har stemt den 21, men øhm, mindre deltage 8som nok er lidt vigtig for mig uden bil) hvor i landet bor du … jeg skal kææææle ! wehu!

I Store Heddinge…

jep. øhm, hehe -høhø fisk… her må jeg melde pas :stuck_out_tongue:

aner ikke hvor i landet det er (pssst, en lille hemmelighed, jeg er så dårlig til geografi, men ikke sige det til nogen)

Skal du ikke være ked af…jeg kan heller ikke min geografi

men jeg ved hvor jeg bor -rofl det ligger syd for Køge, ca 20 km

Hej Charlotte.

Jeg har stemt på den 27. september - og det ville være skønt med en tur til Stevns, hvor jeg er kommet rigtig meget - også i Store Heddinge.
-playkitty1

Ja der er jo ikke mange der kender Stevns… Så er da helt overrasket nu… ha ha ha… :smiley:

Jeg har selv stemt d 14, jeg blev træt af jeg ikke kunne se aftsemningens resultat og skulle stemme og ja jeg er jo hjemme alle dagene :stuck_out_tongue:

Ja der er jo ikke mange der kender Stevns… Så er da helt overrasket nu… ha ha ha… :smiley:

Jeg har selv stemt d 14, jeg blev træt af jeg ikke kunne se aftsemningens resultat og skulle stemme og ja jeg er jo hjemme alle dagene :P[/quote]

Mine forældre havde sommerhus i Strøby, og min far bor der endnu - eller rettere Strøby Ladeplads, helt ude i skoven! Vi var der altid fra torsdag til mandag og i alle ferier, så det meste af min omgangskreds var i Strøby og Køge, og jeg føler stadig, at jeg “kommer hjem”, når jeg besøger Stevns.
:slight_smile:

Hehe ej hvor sjovt - men så kender du jo området ganske godt, måske endda bedre end mig da jeg er totalt geografi-spasser :stuck_out_tongue:

Der blev smidt en stemme til d.27 :smiley:

Det har jeg også…

griner, for så kan Gitte samle mig op på vejen… for jeg har været inde og lure din hjemmeside… og vil meget gerne kikke med mine hænder…

Det har jeg også…

griner, for så kan Gitte samle mig op på vejen… for jeg har været inde og lure din hjemmeside… og vil meget gerne kikke med mine hænder…[/quote:8vp3ybmm]

Det kan du tro Gitte kan,søde Hanne :slight_smile: