Killingenus hos Yoon Coon

Det har jeg også…

griner, for så kan Gitte samle mig op på vejen… for jeg har været inde og lure din hjemmeside… og vil meget gerne kikke med mine hænder…[/quote:oyhq2qfv]

Jeg reservere dagen i kalenderen :smiley:

Og tak for komplimentet Hanne -love

Det har jeg også…

griner, for så kan Gitte samle mig op på vejen… for jeg har været inde og lure din hjemmeside… og vil meget gerne kikke med mine hænder…[/quote:2n4njbl0]

Det kan du tro Gitte kan,søde Hanne :)[/quote:2n4njbl0]

dejligt… jubbiiii…

Vi må jo lige aftale tidspunkt når vi nærmer os datoen :smiley:

De andre dager er I selvfølgelig stadig velkommne :smiley:

Du skriver bare hvornår det passer dig Charlotte;o)

[quote=“Yooncoon”]

Hehe ej hvor sjovt - men så kender du jo området ganske godt, måske endda bedre end mig da jeg er totalt geografi-spasser :P[/quote]

Ingen problemer, kan sagtens finde vej -høhø (med gps’en i forruden)

-LOL

Charlotte, jeg har forresten hygget hele dagen med familien til din dejlige missere -love :smiley:

-kramer

…lyder rigtig hyggeligt, og det er jo en dejlig familie :stuck_out_tongue:

Ja de er super skønne, & sikke brormand Djouzo kan synge høøjt [smilie=hate-tunz.gif]

Ih altså hvis bare ikke jeg skulle til 170 ting, så ville jeg gerne komme Charlotte -thumbs

øv altså. tror der er lidt langt at cykle, :frowning: ville ellers vildt gerne se dine smukke katte (og tænk hvis man kunne lære noget i mens man kunne nusse med en smuksak)

Ja jeg har for engangs skyld ikke booket mig selv i hele sept. Så nyder lidt der er masser af tid til ingenting hehe [bigloony] -høhø

Skal godt nok lige huske at vaske misserne til om søndagen -muhaha

Ja det bliver da en frisk cykeltur fra Ringsted -høhø

Jeg aner ikke engang hvor fra de andre kommer… altså hvilke retninger så skal du evt. høre dem ad, hvis dagen passer ?

Jeg kommer fra Hvalsø, ca 20 mutter kørsel til Ringsted…
Men jeg bliver hentet af en anden… så det kommer helt an på hende

Det ville være vildt dejligt, hvis der var en der kunne kommer forbi ringsted. Det er godt nok min arbejds weekende men indtil videre er jeg sygmeldt.
Så hvis der er en der gider tage mig med så ville jeg blive meget glad -jegkrydser

så er i ved at nærme os dagen, hvor vi skal på katte-nusse hyggge besøg, plus rigtig hygge tur…

Håbe at alle kommer… :smiley:

Jeps vi skal bare lige have fundet ud af et tidspunkt hehe -høhø

Mange tak for i går, det var rigtig hyggeligt. Held og lykke på udstillingen. :slight_smile: