Killingenus i Århus

Ja, der var jo tråden som Marianne havde lavet, om et lille KG træf i østjylland :slight_smile:
Jeg vil gerne lægge hus til en gang killingenus, og vil foreslå weekenden d. 5.-6. november…

Jeg laver en afstemning så I kan krydse af om det skal være lørdag eller søndag (vælg begge muligheder, hvis I kan begge dage)

jeg er klar…jeg har fri…håber ikke min mor vælger at fejre hendes fødseldag på dagen…d.4…men so far begge dage

Eiiij Eva, hvorfor bor du så langt væk:thumbdown: Jeg vil da også se dig og din små babyer :gruble:

Mette - Hehe, ja der er jo lidt langt fra Hvidovre til Århus…

Ih det er jo i min friweekend! Jeg kan begge dag men vil HELST søndag. Kan dog sagtens komme lørdag så længe det er om eftermiddagen :slight_smile: (og det er det jo nok)

Jeg kan også begge dage :smiley:

jeg kan lørdag :slight_smile: hvor var afstemningen henne?

Jeg kan kun lørdag.
Søndag er afsat til møde i Odense…

Jeg er altså ligeglad med, hvor langt det er - jeg kommer uanset dagen! De små skønheder er jeg nødt til at møde IRL også! :hjerte: :hjerte:

Så hvis der er andre fra Fyn, der heller ikke vil gå glip af dem, så sig til. Eller hvis nogen skal samles op på vejen.

lørdag- for skal til GF på sjælland søndag s

Jeg er nødt til at vente med at svare til Mickey får sin arb-plan ca d.20-10, men vil meget gerne med så krydser fingre for at han har fri!

Jaaaaa, hvor hyggeligt:wehuu:

Jeg kan begge dage:thumbup:

Æv :frowning:
Jeg kan bare slet ikke nogen af dagene… men så må jeg jo komme og nusse striberne af dem en anden dag :wink:

Håber I får en hyggelig dag - kys “striberne” på de plettede mavser, fra mig! :slight_smile:

/Mette

Hmm - Lotte skuffede :smiley:

Elisabeth - Jeg håber bilen er hjemme… Bussen mellem Århus og Grenå holder selvfølgelig lige hvor vi bor, men hvis du har langt til bussen i din ende, så hjælper det selvfølgelig ikke…

Marianne - Det lyder godt :ok:

Mette - Jah, vi må lige finde en dag hvor “moster” kan komme forbi :høhø: Og tag endelig Agnes med! Det var så hyggeligt sidst :slight_smile:

Lotte - Hvem skuffede du? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Eife;706354]

Lotte - Hvem skuffede du? :p[/QUOTE]

Jeg skuffer ingen - DU skuffer :wink:

Pjat. Toget kører da :wink:

Nej nej du… Du skrev Lotte skuffede! Lotte skuffede hvem, spørger jeg så bare? :engel2:

Ja, for min skyld er det fint med sådan noget tidlig eftermiddag eller sådan noget :slight_smile: For det bliver vist lørdag… Og jaah, det er en friweekend, du skrev jo i den anden tråd, at du havde fri i lige uger :wink:

Lækkert :slight_smile:

I toppen af tråden her? :slight_smile:

[QUOTE=louiseogbuster;706216]Jeg kan kun lørdag.
Søndag er afsat til møde i Odense…[/QUOTE]

Det tyder også på at det bliver lørdag :slight_smile:

[QUOTE=galath;706218]Jeg er altså ligeglad med, hvor langt det er - jeg kommer uanset dagen! De små skønheder er jeg nødt til at møde IRL også! :hjerte: :hjerte:

Så hvis der er andre fra Fyn, der heller ikke vil gå glip af dem, så sig til. Eller hvis nogen skal samles op på vejen.[/QUOTE]

Yay :smiley:

Nårh ja… Men der er også flest der har stemt på lørdag :slight_smile:

Hmm, jeg er en staveged :smiley:

Og du forstår godt hvad jeg skriver, du driller bare NÅ :wink: