Killingenus i Århus

Lotte - Kun lidt :tihi:

Hov - skal lige tjekke op på noget.
Synes at huske at I på et tidspunkt havde reptiler af en art - har I stadig det?

Louise - Ja, vi har Tykke, som er Caspers bette kongepyton. Hvorfor da? :slight_smile:

Så vil jeg gerne melde fra igen - medmindre I da vil have selskab af en i dyb panisk angst - som ikke laver andet end at panikke, råbe op mm…
Beklager meget - ville ellers have elsket at nusse killinger.

(Og nej, det er desværre ikke nk at vide at slangen er låst inde og er i et andet rum - jeg ved den er der, og det er nok)

Go´ klappe-dag! Jeg har samme aftale som Mette, så jeg må også vente med at se dem - var det i Brædstrup de kunne beundres? Så vil jeg nemlig glæde mig til det :
VH
Susanne

Louise - Øv hvor ærgeligt… Hun er nu ellers en sød slange… Casper bruger hende til at tage med og vise skolebørnene indimellem :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;706435]Go´ klappe-dag! Jeg har samme aftale som Mette, så jeg må også vente med at se dem - var det i Brædstrup de kunne beundres? Så vil jeg nemlig glæde mig til det :
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak… Men du er nu da meget velkommen til at komme en dag… Måske sammen med Mette… (så kan I også lige hjælpe mig med at afgøre om ham Fedeberg er blå eller sort sølv)
Og jo, jeg håber på at kunne udstille dem som kuld i Brædstrup :slight_smile:

IIIH! Vil det sige vi osse kan komme til slange-nus :smiley: Ih jeg ELSKER slanger! (bare de ikke skal fodres mens jeg ser det L)

Trekkie - Hehe, ja… Det kan du :slight_smile:

åhhh nej …jeg lider af samme slangefobi som Louise…så hvor end jeg gerne vil nusse på striber og pletter af dine killinger, så er tanken om slangen for meget… sorry Eva

Bente - Ej, fy! Nu må du altså lige!! Vi kan godt lade være at tage hende ud og hun er bag lås og slå…

Ihh jeg vil også nusse med slange :slight_smile: Får lige kigget i min kalender i morgen :slight_smile:

beklager Eva, det beroliger slet ikke… uha bare ved tanken…
jeg besøgte ikke mine forældre i flere år, fordi min hjemmeboende bror havde en kongephyton…

Bente - Ih dog :frowning:

Slangen tør jeg kun kigge på når den er lukket inde i sit terarie (hedder det ikke det?) men mens I kigger slanger nusser jeg killinger :wink:

Marianne - Jo, det er et terrarie… Og det er bare i orden :slight_smile:

:yah::yatta::rundtosset: Yeah! SÅ kom der sandelig en arbejdsplan til manden. Jeg kan kommer med til killingenus om lørdagen!! Glæder mig heldt vildt!:smiley:

Elisabeth - det lyder godt!

Hvornår på dagen vil det passe jer? Jeg tænker en 14-15 tiden måske? :slight_smile:

hvis jeg må sige noget, så… kl 15, please… Jeg er morgengrim kl 14 :wink:

Trekkie - Hehe, det er i orden. Kl. 15 så…

Vi kan gøre det sådan at vi hver især tager noget med (tænkte til noget kaffe og kage), eller at jeg køber noget af Føtex det bedste og vi så deler udgifterne… Hvad er stemningen for? :slight_smile: