Killingenus i Glostrup

Nå, nu har jeg lovet at holde nus en del gange hvor det ikke rigtig blev til noget alligevel :ups:

Så søndag d. 16 sept. kl.13 er der fri nus af killinger og voksne somalikatte :slight_smile:

Så kom glad hvis I vil opleve mine berygtede engle katte :engel2:

Jeg regner med at bage nogle kager og der vil være kaffe, the og vand :cool2:

Uhhh det frister godt nok! Det er jo en af de racer jeg gerne vil lære bedre at kende :hjerte: Så hvis mit helbred vil samarbejde vil jeg gerne være gæst :slight_smile:

Det vil jeg meget gerne med til! Jeg skal nok bage et eller andet også :slight_smile:

Det kunne da være hyggeligt :slight_smile: Jeg skal forsøge at holde dagen fri…

Det lyder hyggeligt. :slight_smile: Det vil jeg rigtig gerne hvis kalenderen er fri.

jeg bor jo kun lige 10 km væk - jeg er på :slight_smile:

Hvis kalenderen omlader det vil jeg da meget gerne deltage :slight_smile:

Det lyder hyggeligt og så ser vi når det nærmer sig om det passer i jeres kalender :slight_smile:
I skal i hvert fald være velkomne :slight_smile:

Det kunne være så hyggeligt, især når man har et svagt hjerte overfor skønne somalier :wink:

Vender lige tilbage… ved ikke om jeg kan den dag

Jeg kan, jeg kommer :slight_smile:

I betragtning af, at jeg er en af dem, der har skubbet på, må du meget gerne reservere en balde til mig :slight_smile:

Det eneste, der umiddelbart kan holde mig væk, er hvis fruen beslutter sig til, at det lige netop er den dag, der er bedst at lege med drenge - men jeg håber, det punkt er overstået til den tid :wink:

Desværre falder det sammen med GF i BB- klubben,ville ellers rigtigt gerne:ked:

Men så bliver man selvfølgelig heller ikke fristet over evne:love2:

Tine

[QUOTE=Temple Bar;922301]I betragtning af, at jeg er en af dem, der har skubbet på, må du meget gerne reservere en balde til mig :slight_smile:

Det eneste, der umiddelbart kan holde mig væk, er hvis fruen beslutter sig til, at det lige netop er den dag, der er bedst at lege med drenge - men jeg håber, det punkt er overstået til den tid ;)[/QUOTE]

Ja det skulle da lige passe nu du har spurgt så mange gange :tihi:
Ellers tager du bare trunten med, Carlos vil godt lege :muhaha:

Jeg vil også gerne komme, det plejer jo at være hyggeligt sådan nogle killingenus.

[QUOTE=Catika;922310]Ja det skulle da lige passe nu du har spurgt så mange gange :tihi:
Ellers tager du bare trunten med, Carlos vil godt lege :muhaha:[/QUOTE]

Hæ, ja vi kan sætte hende i en transportkasse i soveværelset og lade hende indsuuuuge noget hankatteduft :stuck_out_tongue: Det må være lige så godt som en udstilling :ok:

jeg kommer gerne såfremt helbredet holder til det :slight_smile:

Ville smadder gerne, men kan desværre ikke den dag…:frowning:

[QUOTE=Catika;922265]Det lyder hyggeligt og så ser vi når det nærmer sig om det passer i jeres kalender :slight_smile:
I skal i hvert fald være velkomne :)[/QUOTE]

Forsøgene på at holde netop denne dag fri er mislykkedes totalt:S - dagen er nu trippelbooket:uha: Jeg bliver desværre nødt til at melde fra til killingenus:(

Jeg er kommet til at dobbelt booke denne dag, så jeg kommer desværre til at melde fra :frowning:

Det er bare ok, der kommer jo nok killinger igen på et senere tidspunkt :slight_smile: