Killingenus i Østjylland

Til dem der kunne være interesserede vil jeg gerne invitere på killinge + mor og far nus.

Jeg har sat datoen til d.13 februar kl.14, og håber der vil dukke nogen op som vil give mine killinger lidt øvelse i at blive håndteret af fremmede personer.

Af hensyn til kaffe og kage vil jeg gerne vide hvor mange der kommer, så tilmeld jer gerne her i tråden. :slight_smile:

Jeg bor ved Langå lidt ude på landet, men jeg afhenter og bringer gerne folk til togstationen.

Der er GF i Jyrak d. 12. februar, så det er måske ikke den bedste dato :slight_smile:

Åhhh tak Jane det havde jeg lige glemt et øjeblik, så ændrer jeg bare datoen til d.13/ februar :slight_smile:

Jeg vil rigtig gerne :slight_smile: Endelig en gang killingenus i jylland inden for rækkevidde :smiley:

Ja jo… Der er jo nok rigeligt at se til den weekend med GF - kører nogen fra Århus vil jeg måske dog godt med… Vil nemlig meeeeeeget gerne nusse de der små lovligheder :hjerte:

Hvis det ikke var fordi, at vi lige har fået vores egen lille trold hjem til den tid, så ville vi også gerne være kommet. Men det passer bare ikke så godt desværre.

Med mindre der ligefrem er snestorm den 13. februar, så siger jeg også ja tak. Hvis du tør lukke mig ind :muhaha:

Eller - det er måske nok snarere, når jeg skal gå, at du skal være bekymret :slight_smile:

Så hvis nogen vil med fra Odense eller omegn, så laver vi en udflugt til Jylland. Jeg samler også gerne op på vejen.

Galath - Hvis ikke andre kører fra Århus/mange gerne vil med længere nede fra, så vil jeg gerne være med der :slight_smile:

Ja, nu kom du jo først, så det kan vi sagtens sige.

Hvis vi er hjemme og det er en god kage, så er jeg også klar :stuck_out_tongue: hi hi…
Jeg bor selv i Langå. -Og så kommer vi jo heller ikke uden om at Aby-killinger er de sødeste i hele verden <3

Det vil jeg gerne lige give en overvejelse, bliver bare nødt til at skulle lidt tættere på datoen, inden jeg kan give endeligt besked - er det ok…?

Hiver lige denne her op igen, hvis flere kunne tænke sig at komme på besøg. :slight_smile:

Kan fortælle at de tog dagen i går helt uden problemer, med 6 voksne og 7 børn. :rock:

Jeg kommer til at melde fra, øv…

Ja, mit slipper du altså ikke for! :muhaha:
Jeg glæder mig allerede helt ustyrligt til at se dem :slight_smile:

Med mindre, som nævnt, at det skulle gå hen at blive snestorm, og det var de faktisk ved at sige noget om i den vejrudsigt, jeg så i går :S

Jeg håber det ikke :kryds::kryds::kryds:
Og jeg samler stadig gerne op på vejen, hvis andre skulle have lyst at komme med.

Æv… Håber du kan finde tid alligevel :slight_smile:

[QUOTE=galath;545404]Ja, mit slipper du altså ikke for! :muhaha:
Jeg glæder mig allerede helt ustyrligt til at se dem :slight_smile:

Med mindre, som nævnt, at det skulle gå hen at blive snestorm, og det var de faktisk ved at sige noget om i den vejrudsigt, jeg så i går :S

Jeg håber det ikke :kryds::kryds::kryds:
Og jeg samler stadig gerne op på vejen, hvis andre skulle have lyst at komme med.[/QUOTE]

Jamen jeg vil gerne med. Ethvert afbræk i hverdagen (og weekenden for den sags skyld er velkommen).

Så Karina, du må gerne tælle mig med også. Har aldrig nusset på abyer før :smiley:

Jeg bliver nødt til at erkende, at tiden ikke rækker til killingenus i denne omgang - desværre. Håber der byder sig en lejlighed en anden gang.

Så vidt jeg lige kan regne sammen så bliver vi, hvis vejret tillader det :p, Henriette, Ingrid og Louise, måske Chimel.

Der er stadig plads til flere, hvis man skulle have lyst. :slight_smile:

[QUOTE=KKH;546790]Så vidt jeg lige kan regne sammen så bliver vi, hvis vejret tillader det :p, Henriette, Ingrid og Louise, måske Chimel.

Der er stadig plads til flere, hvis man skulle have lyst. :)[/QUOTE]

Glæder mig rigtig meget til at se de små spilopmagere :slight_smile: Gætter jeg på de er.
Har altid godt kunne lide racen, men manden synes ikke om den :frowning: Men sådan siger han om alle katte

[QUOTE=KKH;546790]Så vidt jeg lige kan regne sammen så bliver vi, hvis vejret tillader det :p, Henriette, Ingrid og Louise, måske Chimel. QUOTE]

Måske jeg jeg blind, men er der fast sat en dato :slight_smile:

Chimel - d. 13., på søndag :slight_smile: