Killingenus i september

Eftersom jeg kan se at august er pakket en del til med andre arrangementer så tænkte jeg at det nok var bedre at holde killingenus i september.
Alt efter hvornår I kan så bliver det enten den 7/9 eller den 14/9. :slight_smile:
Alt efter vejret kan der måske være noget grill, men det må vi se på til den tid.
Jeg ved godt jeg er ret tidligt ude, men jeg synes det er bedst og være i god tid. Af flere forskellige grunde :wink:

Måske du skal skrive noget om hvorhenne af i verden? :tihi:

4700 er såvidt jeg ved Næstved på Sjælland ?

Ah, sorry Eife. Det er på sjælland nærmere betegnet den sydvestlige del, ret tæt på storebæltsbroen. I en lille landsby kaldet Hyllinge.

Jeg hiver lige den her op igen. Hvis der stadig er interesse for det så sig til. Håber at der er del der vil komme :slight_smile:

Jeg vil gerne med. :slight_smile:

Det perfekte ville være et lift, men ellers må jeg tage toget. :slight_smile:

Er det virkelig kun ravn der vil komme?

Nej men det er bare så langt og dyrt :frowning:

Det lyder hyggeligt :smiley: Og når min familie bor i Næstved kan jeg jo slå to fluer med et smæk og besøge dem samtidig :stuck_out_tongue: Og den 14. kunne passe perfekt ind i mine planer om at smutte til Næstved…

Det er desværre liiiiiige lidt for langt fra Kbh :surrender1:

Afstand & økonomi, får desværre også mig til at takke nej :frowning:

Okay, så indtil videre ligger jeg det d. 14/9 og så må vi se hvor mange der kan komme.
Lige nu er det Ravn og TanjaE det kommer.

Det lyder rigtig hyggeligt, men det er desværre også økonomien, der får mig til at takke nej :frowning:
Den måned står nemlig på betaling af studiebøger og højst sandsynligt også en tur til Schönberg, så selvom det er enormt tæt på mine forældre er der lige en betalingsbro imellem

[QUOTE=ThildeL;1110237]Det lyder rigtig hyggeligt, men det er desværre også økonomien, der får mig til at takke nej :frowning:
Den måned står nemlig på betaling af studiebøger og højst sandsynligt også en tur til Schönberg, så selvom det er enormt tæt på mine forældre er der lige en betalingsbro imellem[/QUOTE]
Det er godt nok ærgeligt, men vi skal nok hygge os og nusse nuslinger for dig og de andre der ikke kan komme.

Jeg er nødsaget til at aflyse killingenuset. Der er nogle personlige problemer der er kommet i vejen. Jeg beklager meget…

Det er helt ok.

Det personlige kommer først!

Ja,helt i orden… Du må bare nusse killingerne lidt ekstra fra os :slight_smile: