Killingenus på Amager den 28. juli

Vi prøver at gentage sidste års succes, også selvom der ikke er lige så mange killinger i år :tihi:

Jeg regner med at vi starter ved 14 tiden hvor vi drikker kaffe/te og spiser kage, og så fyrer op i grillen ved 18 tiden lige som sidst. Det var SÅ hyggeligt :slight_smile:

Alle medbringer kød til sig selv, og så tager nogle eventuelt salat, kage, drikkevarer eller hvad man har overskud/lyst til :slight_smile:

Jeg laver i hvert fald en ordentlig omgang af mine kartofler á la Annie :slight_smile:

HVIS ikke jeg er anderswo engagiert, så kommer jeg gerne…
Medbringer pastasalat…

jordbærrene fra Kildebrænde var et hit sidste år - skal jeg ikke tage det med igen… sådan 8 bakker burde være lige i øjet :slight_smile:

Lyder som en fantastisk idé - men det er Flemmings 40-års (:uha:) fødselsdag.

Den er jeg med på :smiley: var jo desværre syg sidste år :frowning: Ved ikke lige hvad jeg medbringer…nogle flasker sodavand måske?

Jeg vil meget gerne komme. :smiley:

Hvis jeg kan gøre noget ved min vagt den dag så kommer jeg i hvertfald! :smiley:

Må lige i tankeboks ang mad…

Er der mon nogle fra Fyns land der vil med derover?

Som altid når der sker noget:tihi:har jeg arbejdsweekend:dokdok:

Meeen…:Ddet er i min ferie,så der skulle være en chance:gruble:

:cool:Tine

Jeg vil meeeed… Det var så hyggeligt sidst! Jeg skal bare lige overbevise manden om at det ikke er lige der vi skal holde housewarming.

Mon der er nogen der kommer fra Ringsted??

Jeg vil også gerne med, men bliver lige nødt til at tage et killingeforbehold, indtil Fanny har været i løb (eller datoen nærmer sig uden løbetid ;))

[QUOTE=Ann K;855230]HVIS ikke jeg er anderswo engagiert, så kommer jeg gerne…
Medbringer pastasalat…[/QUOTE]

Så må du jo finde ud af om du er det :wink:

Pastasalat lyder godt :slight_smile:

Nam!!!

Så tager du da bare ham med, vi synger gerne føsdassang :høhø:

Det lyder helt fint :slight_smile:

Du er meget velkommen :smiley:

[QUOTE=Helene C;855685]Hvis jeg kan gøre noget ved min vagt den dag så kommer jeg i hvertfald! :smiley:

Må lige i tankeboks ang mad…[/QUOTE]

Du må se at komme af med den vagt! :smiley:

Ihh, det håber jeg Rikke :kryds:

[QUOTE=skoglund;855759]Som altid når der sker noget:tihi:har jeg arbejdsweekend:dokdok:

Meeen…:Ddet er i min ferie,så der skulle være en chance:gruble:

:cool:Tine[/QUOTE]

Jah mon ikke du kan presse det ind så :smiley:

[QUOTE=Prinsessejulie;855783]Jeg vil meeeed… Det var så hyggeligt sidst! Jeg skal bare lige overbevise manden om at det ikke er lige der vi skal holde housewarming.

Mon der er nogen der kommer fra Ringsted??[/QUOTE]

Ja, det var bare super hyggeligt! :slight_smile:

Du må bare sige i holder housewarming lørdagen før :tihi:

Det er bare helt ok Mette :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;855230]HVIS ikke jeg er anderswo engagiert, så kommer jeg gerne…
Medbringer pastasalat…[/QUOTE]

[QUOTE=DK Thomani;855989]Så må du jo finde ud af om du er det :wink:
[/QUOTE]

Ja, ja… men der er lige lidt logistik og almindelig planlægning af mit liv, som skal gå op i en højere enhed, før jeg ved med sikkerhed at jeg ikke skal noget den weekend :smiley:

Pastasalat lyder godt :slight_smile:

Fint… og måske også lidt andet spiseligt (ikke guf)… lad mig se, hvad jeg orker, når vi nærmer os :slight_smile:

Jeg vil også gerne med og mon ikke jeg slæwer Mariann med :slight_smile:

Jeg har noteret det i kalenderen, men børn/ikke børn er ikke helt planlagt sommeren over, så det er med lidt forbehold :slight_smile:

Wuhuu… Så er der vidst fundet en løsning på den vagt :smiley:

Feriefridage er guds gave til kvinden med aftaler og/eller planer der ligger i en arbejdsweekend :wehu:

Ihh så er det bare det med maden… Mon man skulle lave en melonsalat??

Nogen der ikke kan lide ost??

Jeg står sikkert i flytterod til halsen, men jeg vil gerne stå på “måske” - kan det lade sig gi’ sig? :o)

[QUOTE=Ann K;855994]Ja, ja… men der er lige lidt logistik og almindelig planlægning af mit liv, som skal gå op i en højere enhed, før jeg ved med sikkerhed at jeg ikke skal noget den weekend :smiley:

Fint… og måske også lidt andet spiseligt (ikke guf)… lad mig se, hvad jeg orker, når vi nærmer os :)[/QUOTE]

Det er bare ok :slight_smile:

I er meget velkomne :smiley:

Ellers tager du dem bare med :slight_smile:

[QUOTE=Helene C;856162]Wuhuu… Så er der vidst fundet en løsning på den vagt :smiley:

Feriefridage er guds gave til kvinden med aftaler og/eller planer der ligger i en arbejdsweekend :wehu:

Ihh så er det bare det med maden… Mon man skulle lave en melonsalat??

Nogen der ikke kan lide ost??[/QUOTE]

Skønt :smiley:

Vivi kan ikke lide ost :tihi: Jeg ELSKER ost :savle:

Selvfølgelig kan det det Gitte :slight_smile:

Yep - Vivi :slight_smile: Men jeg er sikker på, hun overlever at undvære én ting fra buffeten :wink: Og hvis den er meget tydelig, kan det jo være, hun kan “fiske”.

Uh, sign me up!!

Til alle langvejs fra:
Hvis det kan lade sig gøre med samkørsel, eller hvad I finder på - SÅ KOM!
Det var, som Annie siger, såå hyggeligt sidste år!
Hvis det bliver aktuelt kan jeg tilbyde overnatning.
Er man modig, kan man smide sig sammen med mig i sengen (1½-mands), ellers er der sofaen hvis man er under 160 cm, og endelig kan jeg rede op på en udemærket 1½-mands luftmadras. :slight_smile:

Men ja, jeg kommer helt sikkert!
Jeg tænker at jeg tager en slags tilbehør med. Det er ikke fordi jeg har en specialitet - så skal vi ikke bare vente og se, om der er noget der mangler? :slight_smile: