Killingenus på lolland :)

Jeg har aldrig prøvet det før, og jeg aner heller ikke om der er nogen der gider når i ikke kender mig

Men jeg prøver da og høre jer om der er nogen der vil komme til killingenus engang i næste mdr?

HVIS der er nogen der gerne vil, så finder jeg lige nogle datoer [bigloony]

ærgeligt du bor så laangt væk, ellers ville mine piger og jeg ELSKE at komme og nusse killinger
-kittypushpull -lazykitty -kattedans -kattedans -playkitty1 -fløde1 -kitty -katcry -ballonkitty

ville gerne være kommet hvis ik det var så langt væk…

Nu har jeg ikke selv haft killinger, men jeg vil umiddelbart tro, at killingerne ville have det meget bedre med, at du inviterede nogle ansvarlig børn i området til at nusse dem regelmæssigt. Det kan virke voldsomt, hvis der kommer en masse fremmede mennesker på samme dag - ikke sikkert at killingerne ville få noget positivt ud af det. Måske de ville blive skræmt istedet.

Der er ingen af de killinger jeg har besøgt til killingenus, som er blevet skræmte af det. Tværtimod har de fræset rundt og leget, klatret rundt på os, eller lagt sig til at sove på skøddet af os.

Nat: Hvis jeg kan den dato du vælger, og jeg kan fylde et par kattequinder mere i bilen har fra Kjøwenhaunstrup, kommer jeg gerne. [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg har læst om mange der gør det. Så derfor ville jeg os prøve, da mine voksne katte jo altså ikke kan udstå fremmede mennesker. :slight_smile:

Der er ingen af de killinger jeg har besøgt til killingenus, som er blevet skræmte af det. Tværtimod har de fræset rundt og leget, klatret rundt på os, eller lagt sig til at sove på skøddet af os.

Nat: Hvis jeg kan den dato du vælger, og jeg kan fylde et par kattequinder mere i bilen har fra Kjøwenhaunstrup, kommer jeg gerne. [smilie=hate-tunz.gif][/quote:1sm2w3bh]

Hihi, helt deroppe fra :stuck_out_tongue: Det lyder da deeeeejligt… og så kommer der da måske en som jeg ihvertfald har snakket med før GG

d 14/6 el. 21/6 el 28/6 ?