Killinger <3

Så fødte Vicki igår d.2 maj 2 store smukke killinger :D:inlove:

De vejede 119 og 120 gram:hjerte: både mormis og killinger har det godt.
Her kommer lige et par stemings billeder, kunne dog kun få lov til at låne den ene af killingerne, da den anden er et lille “pivdyr” :tihi: Farverne har jeg ikke styr på endnu det kommer når de bliver lidt ældre, ligeledes hvilke køn. :slight_smile:

Aaaaaaw!!! Dejlige bebser!! Og smukke smukke mormis!

Det sidste billede er virkelig kært. De ser helt ens ud, de to små størrelser :hjerte:

Nårh :wehuu:
Stort tillykke med dem.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Tillykke med tvillingerne :flag: :hjerte:

Stort tillykke med de to små trolde , hvor er de nuttet :wehuu::wehuu:

Mange tak for de søde ord om de nye mislinger:):hjerte: De er så nusser!
beklager opstillingen med billederne men havde lidt svært ved at få dem sat korrekt ind:ups:

Tillykke med mislingerne, de er dejlige :wehuu:

opstillingen er vel lige meget bare indholdet er der :slight_smile:
tillykke med killngerne

Jubiiii så kom de endelig til verdenen :wink:
Et stort tillykke med tvillingerne :hjerte:

Nuuorr!
Se lige de små haler på sidste billede:hjerte::hjerte:
Ej de er bare for kære:-)
Tillykke med dem!:smiley:

Tillykke med de to små basser. :hjerte: De ser fine og færdige ud. :slight_smile:

Stort tillykke med dem :inlove:

Tak skal i have :slight_smile: Bliver så spændende at se hvilke farver de får/har og følge dem i deres opvækst. Deres kurv står lige ved siden af min seng så jeg kan holde mest muligt øje med dem:inlove: Deres vægte er i dag oppe på 142gram for den mest lyse af dem og 150gram for den med brun næse - så de sulter i hvert fald ikke:tihi::hjerte:

Køn hmm jeg tror pt at det er to hanner og jeg tror de begge er en form for ticket meen det vil tiden vise:) skal nok løbe ligge nye billeder ind :smiley:

Venlig hilsen Hanna

Så er de 2 charme trolde blevet 6 dage gamle og har nu fået navne:hjerte: (hvis de da ellers bliver ved med at være hankøn:tihi:)
Ham den mest lyse hedder Sofiebos Bertil og vejer idag 232gram Ham med den brune næse hedder Sofiebos Bastian og vejer i dag 240 gram.

Ved dog ikke farverne endnu synes det er svært :thumbdown: Meen det kommer nok :smiley:

mvh Hanna

De ser i hvert fald ud til at trives, de to små skovkattebasser. :slight_smile:

Hvor er de bare dejlige endnu engang :hjerte:

Det gør de bestemt også :tihi::hjerte: de bliver dejliger og dejligere for hver dag:inlove:

Hvor er de dog fine :tihi: