Killinger er godt for meget

Nå, nu skulle det ske - oprydning i reolen i soveværelset.

Ak ja husker godt de ikke ville være i indhegningen da de skulle gøres renlige …

Nederste hylde i reolen, mine sko, de pænere og blandt andet to par sandaler jeg købte fordi de var så gode - aldrig brugt. Det bliver så heller ikke - se små svin, der var småt, kunne lugtes og stort, kunne ses - der røg nok 10 par sko.

Ihh hvor var de hjælsomme dumme krikker - men det er jo også en tid siden de har gjort det.

Så ryddet op - det blev der godt og grundigt - også skuret og skrubbet - puha da lugter værre når det bliver vådt.

Altså, mine gode sandaler … Det startede med at putte 2.500 i hver killing i løbet af den første uge af deres liv - det ser ud til at adde op til meget dyre killinger :høhø:

Jamen de synes vel bare du trængte til at rydde op?

Hvor irriterende… Så er jeg godt tilfreds med at Frede nøjes med at strinte på mit ben tidligere i dag…

Åh Lis, der findes vel næppe bedre undskyldning for at gå på sko power shopping :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;584454]Åh Lis, der findes vel næppe bedre undskyldning for at gå på sko power shopping :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Undskyldningen er - ingen penge (lagt for mange hos dyrlægen) og mere end vanskelige fødder. Det er mirakkel når jeg finder sko mine fødder befinder sig godt i. Og lige nu - så var alle de sko helt perfekte, sådan føler jeg det ihvertfald med tanken på den sorte pose de nu ligger i :slight_smile:

Nå lidt godt er der, de gamle gode sandaler er i bryggerset, med lidt vilje holder de nok et år mere …

Ja, Lis Godt. at man ikke på forhånd ved , hvad sådan et kuld kommer til at koste , - -dels af ussel mammon men også af sorger !:dokdok:

Cats og Conni

Intet er så slemt det ikke er godt for noget. Dagens høst raget ud under reolen med enden af en fjerpind:

8 pelsmus, 3 bolde, 2 korkpropper, en flaske Kloramfenekol og ikke mindst, mit højt savnede platbor :slight_smile: