Killinger i vente

Jeg har jo været så letsindig at forærer kæresten en af mine killinger fra første kuld :slight_smile: Han har derfor måtte søge stamnavn, og den blev godkendt i dec

Det blev DK*KorZhik og han har nu sit første kuld i vente :rock::rock::rock::rock:

Mor:er DKJeaTri´s Diamond Line - KBL fs 09 24
Far: DK
JeaTri´s Feinwerkbau 2700 KBS d 09 23

Diamond har ind til videre taget 1315g. på og dag 58 er d. 7-3 så vi glædr os bare så meget. Jeg håber på en rød sølv pige fra denne parring, men nu får vi se :slight_smile:
:):slight_smile:

Vi glæder os bare så meget til de små kommer :kryds:

Det blir spændende at se om der er en rød imellem :slight_smile:

Jamen så krydser vi fingere for at der komme en god typet rød misse pige i kuldet
Håber alt går lige efter bogen :slight_smile:

Og tillykke :flag: til Knud Erik med stamnavnet - det er et rigtigt godt et til racen.:ok:

Jeg kan godt mærke spændingen stiger, som tiden nærmere sig og det er spændende at se hvad de to kan lave sammen. Pigen vi beholder skal selvfølgelig være godt typet, da vi jo også udstiller :slight_smile:

Jeg takker på hans vegne :slight_smile: Ja, han mente jo det ville være mest passende med et russisk navn, så han fik lov til at bruge Kiksens navn. :slight_smile:

Lige et billed af mor og far. vi er mega spændte på hvor mange KBL og KBS der kommer, vi håber på flest langhåret