Killinger mangler amme

Fra Birmakatte

Pia´s (DK Miss Miracle). hunkat gik i fødsel her til morgen, men da fødslen gik i stå tog hun til dyrlæge.
Der blev lavet kejsersnit og hunkatten døde under narkosen. Pia står nu med 3 killinger. De er pænt store men lidt påvirkede af narkosen.
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Kan nogen hjælpe med killingerne?[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]kontakt oplysninger kan findes på hjemmeside dk Miss Miracle[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]

Åhh, jeg håber der er nogen som melder sig! Hvor er det bare frygteligt for dem mor-kat og ejer, og de små killinger!

Vil du holde os opdateret her inde?

Øv, hvor er det forfærdeligt… :ked:
Jeg håber, det er muligt hurtigt at finde en amme. :kryds:

Den ene killing er faldet bort. De sidste to er hos en amme med i forvejen en enkelt killing.

Naaaarj, hun har nu to selv :wink: Men hun er vant til store kuld. Det første hun fik var på 6 killinger - Så hun klarer nok snildt de 4 :wink:

Hvor er det SKØNT at man kan hjælpe hinanden :inlove: :ok::ok:

[quote=DK*DeLaCour;448025]Naaaarj, hun har nu to selv :wink: Men hun er vant til store kuld. Det første hun fik var på 6 killinger - Så hun klarer nok snildt de 4 :wink:

Hvor er det SKØNT at man kan hjælpe hinanden :inlove: :ok::ok:[/quote]

Jeps…de er nemlig i bedste hænder hos Ditte og Molly :slight_smile:

Åh hvor godt der er fundet en amme…og SÅ trist den ene ikke klarede den.
Jeg blev også spurgt i tirsdags da det tragiske skete med missemor om vi kunne hjælpe, men da havde Tabita endnu ikke født, så det var svært.

Håber de to bimsebørn bliver store og fine :pote:

[quote=kamikaze;448190]Åh hvor godt der er fundet en amme…og SÅ trist den ene ikke klarede den.
Jeg blev også spurgt i tirsdags da det tragiske skete med missemor om vi kunne hjælpe, men da havde Tabita endnu ikke født, så det var svært.

Håber de to bimsebørn bliver store og fine :pote:[/quote]

Det håber jeg også…det er mine børnebørn, da deres far er fra mit opdræt. :slight_smile: