Killinger-næsten 3 uger

killingerne er nu næsten 3 uger og jeg er så småt i gang med at finde på navne.Som sædvanligt kører jeg med et tema og denne gang skal temaet så starte med D.

Altså fx Digter-Drama-Diva osv

de stortrives alle 5 og er næsten klar til at hoppe ud af kassen,der har været et enkelt flugtforsøg,men det var vist en fejl:D

Tine

Og så kan billedet selvfølgelig ikke ses alligevel

Desværre er der bare et rødt kryds i stedet for et billede :frowning:

Så fine og store, de er blevet :hjerte: - og skønne i farven. :slight_smile:

Åh der var de jo dine fine småtlinger, har du fire røde/creme og hvordan blev kønsfordelingen egentlig?

KH
Linda

årh hvor fine! :slight_smile:

Hvor er de bare fine!

[QUOTE=mea culpa;988081]Åh der var de jo dine fine småtlinger, har du fire røde/creme og hvordan blev kønsfordelingen egentlig?

KH
Linda[/QUOTE]

Tja i lørdags kunne Mette og jeg da blive enige om to drenge,to piger og så en måske.
og 3 røde og en creme
Men i dag synes jeg jo nok at jeg har en pige og 4 drenge. Gudskelov for tortierne :wink: og de andre ser allesammen røde ud nu.
så jeg glæder mig til jeg får besøg af Anne Marie,hun må da kunne se det :wink:

Tine

Det var lige godt pokkers - jeg synes nu ellers, de var ret tydelige :slight_smile: Men det er jo ikke første gang, dine killinger har skiftet køn, så det er godt, Anne Marie får lov at være dommer :wink:

Nå ja, det er jo AMB’s hankat, hun må ud og kigge, og endelig bestemme køn :slight_smile: hils hende

KH
Linda

Hvor ser de dejlige ud :slight_smile: Glæder mig til at se dem i februar :smiley:

Åh hvor er de fine! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Og kønnet plejer hos mig , at skifte et par gange,:? :?:? men har dog efterhånden lært, at første vurdering lige når de er født, som regel" holder stik" ,-:thumbup: ikke sådan at de ikke skifter alligevel
m e n :D:D!!!

Cats og Conni

Jeg kan simpelthen ikke forstå I er i tvivl, synes at burmeser nyfødte flasher deres køn så tydeligt, derimod briter synes jeg man skal kigge mere end een gang på LOL

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;989745]Jeg kan simpelthen ikke forstå I er i tvivl, synes at burmeser nyfødte flasher deres køn så tydeligt, derimod briter synes jeg man skal kigge mere end een gang på LOL

KH
Linda[/QUOTE]
Jeg har da haft et par stykker med nydelige små hjertekugler,og der er jo ingen tvivl,men har jo også haft et par hankillinger,som pludselig bliver tortie og så hænger det jo ikke helt sammen længere :wink:

Tine

[QUOTE=skoglund;990067]Jeg har da haft et par stykker med nydelige små hjertekugler,og der er jo ingen tvivl,men har jo også haft et par hankillinger,som pludselig bliver tortie og så hænger det jo ikke helt sammen længere :wink:

Tine[/QUOTE]

En pige har en form for parentes der er lidt hævet OMKRING tissehullet, en dreng har dem før, men der er da set tortie hanner HA HA HA

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;990255]En pige har en form for parentes der er lidt hævet OMKRING tissehullet, en dreng har dem før, men der er da set tortie hanner HA HA HA
[/QUOTE]

Ja, det er faktisk ikke så længe siden, en (finsk, tror jeg?) opdrætter lagde billeder ud på Facebook og spurgte om hjælp til kønsbestemmelse. Ikke én var i tvivl om, at det var en dreng, indtil der blev vist billede af hele killingen, som i høj grad var tortie :slight_smile:

Man har jo altid lov at håbe, at det er en af de sjældne tortie hanner. Det har jeg også prøvet for mange år siden… ;D

tja der var da en tortie hankat (orientaler husker jeg på) med i Vissenbjerg, hvis ikke jeg husker HELT ved siden af :slight_smile: (husker på det var det Tanja sagde - ellers var den anden udstilling i år han havde været på :ups: )

Der har lige været en tortie Birma hankilling her i området, gad vide om det sker tiere og tiere, eller det bare er de hurtige medier, der fortæller det hurtigere end vi ellers ville få kendskab?

KH
Linda