Killinger og kattebakke - Det vidste jeg ikke

Jeg har altid troet at når killingerne første gang skulle på kattebakke, så gjorde de det efter at de havde set eller lært det af mormis. Men nej nej, mine killinger har slet ikke set mormis gøre det, og de går helt selv på bakken. Tisser og pøller :slight_smile:

Og indtil videre har der altså ingen “uheld” været. De har KUN lavet på bakken.

7, 9, 13. -uha

En anden ting. Hvornår må de begynde at gå på den store bakke? Det er jo klumpende kattegrus, og de render efterhånden snart derude af.

Når mine killinger først har lært at være renlige, ja så får de lov at rende rundt med de andre. -høhø

Hvor lyder det dejligt :wink:

Også min lille røde prins :stuck_out_tongue:

Når mine killinger først har lært at være renlige, ja så får de lov at rende rundt med de andre. -høhø[/quote]

Mine har hele tiden rendt rundt med de andre -høhø :stuck_out_tongue:

Jaaa, han var vist en af de første til at gå på bakken… hehe

Jaaa, han var vist en af de første til at gå på bakken… hehe[/quote]

Han er sej :wink:

Min lille trunte af egen avl ( som desværre ikke er her mere ) satte sig som 4 uger gammel i køkkenet og tissede …Ihhhhhhh mormor var stolt,men fandt ud af at en bakke med grus i var nødvendig nu…Hun klarede det til ug kryds og slange og der var aldrig nogen uheld siden.

Det var ikke mormis som viste hende bakken det var mormor -høhø

Mit sidste kuld fandt også umiddelbart ud af det selv… Efter de i et døgns tid havde forsøgt at spise indholdet, og sikkert fandt ud af det ikke smagte godt, og ret svært at tygge, så gik de op og satte sig i den i stedet for [smilie=hate-smile.gif]

De fik lov til at komme ud i de store bakker, da de var holdt op med at spise af gruset, hvilket var to eller tre uger efter de første gang brugte bakken…

Alle mine killinger får en kattebakke i samme sekund de forlader fødekassen ved 3-4 ugers alderen og de er alle gået i den med det samme.
Det ligger simpelthen instinktivt i dem,at de skal begrave deres efterladenskaber og jeg vil vove at påstå at dem der har urenlige killinger og katte,selv er skyld i det.
Jeg har til dato aldrig haft en eneste urenlig killing fra mine efterhånden 19 kuld.