Killinger og saa paa ferie

:S Saa har min smukke Amanda pige faaet killinger; ! hendes termin var en uges tid foer jeg sku afsted paa ferie, : jeg ventede og ventede, men de lod sgu vente paa sig, lige til en time foer jeg sku ud af doeren paa ferie, saa nu sidder jeg her i Paris og glaeder mig sindssygt til at komme hjem til “mine” smaa, ! de er i de bedste haender, men hold kaeft hvor er der lang tid til soendag aften hvor jeg skal se dem… Naaede kort at se de foerste 3 inden jeg koerte…

Naar jeg kommer hjem er de jo knap 9 dage gamle, ! damn jeg gaar jo glip af en masse her…

Hmmmm…

Smil herfra
Julie ;O)

Tillykke med dem.

Stort tillykke med dem. Uha, jeg havde ikke taget på ferie med små killinger derhjemme -what Den oplevelse ville jeg helt sikkert ikke gå glip af og jeg ville ikke overlade ansvaret for dem til andre. Jeg håber, du får en god ferie og så vil jeg glæde mig til at se billeder af killingerne, når du kommer hjem. De er helt sikkert rigtig dejlige -forelsket

Pia H og May Britt;

Takker for Tillykkerne; ! smiler…

Nej det er sgu ogsaa haardt saadan ik at vaere med derhjemme, men saadan blev det desvaerre noedt til at vaere; ! … Saa kan jeg glaede mig over at der nu kun er 3 dage til jeg er hjemme ved dem igen, ! smiler…

• Men de er nu efterladt i haender jeg er fuldstaendig tryg ved, faktisk har han proevet det foer det med killinger, hvor det jo er min foerste gang, ! smiler…

Ha en rigtig dejlig dag allesammen… ;O)