Killinger på 3 uger

hej alle sammen …

vores killinger er nu 3 uger, og begynder at få masser af energi og slås… De Ligger normalt i en stor fødekasse, men nu vil moderen have dem et andet sted…

De ligger nu et meget mere frit sted i et hjørne bag sofaerne, De har mulighed for at løbe rundt i hele lejligheden, hvis de vil… Er det en god ide?

Problemet er at moderen ikke vil have de ligger i kassen mere, fordi de så ikk rigtigt kan komme ud selv…

Moderen løber også ude, så den er ikke sammen med killingerne hele tiden…

-uha

Jeg kan godt forstå de vil ha’ lidt mere luft, det ville jeg også gerne.
Bortset fra det, skal du begrænse deres plads indtil de er renlige. Ellers vil de gøre både stort og småt alle vegne.
Jeg laver en indhegning som moderen kan komme over men ikke killingerne. Den jeg har kan jeg gøre større efter behov, er på 8 sektioner. Altså ikke for meget plads, en lille lav bakke med grus der ikke klumper (de spiser af det i starten), mad og vandskål har jeg sådan en der står på et stativ, har haft nogle der ellers sked i tørkosten. Og så selvfølgelig et sovested og noget legetøj.
Ved der er nogen der til pottetræningtiden f.eks. bruger en stor papkasse fra f.eks et køleskab