Killinger på tur

Hej alle:)

Som de fleste nok er bekendt med, så er det denne weekend at Leopold og Theodor flytter her hjem. I den forbindelse skal vi køre med dem fra Randers til København. I transportkassen er et lille håndklæde i bunden og et blødt tæppe med et “stiklagen” over, just in case:) Her er hvad jeg indtil nu har pakket til turen:

1 rent “stik lagen”
skralde poser
våd servietter uden parfume
lidt tørfoder
Godbidder
En skål
Flaske med vand
et ekstra tæppe
et tørklæde til at lægge over kassen
lidt legetøj

Er der noget i synes der mangler på listen? Hvad plejer i selv at have med “på tur” til misserne?

Ja, jeg er nok lidt pylret, så lang er turen jo ikke. Men, men… Vil gerne have de får den bedst mulige og komfortable rejse:)
De bedste natte hilsner fra en, som siiiiimpelthen glæder sig sådan:wehuu:

Bortset fra mad og guffer, så var det så nogenlunde det, jeg ville have liggende…
Jeg vil ikke give en kat, der skal køre langt, noget at spise på selve turen og jeg tror også at jeg ville spørge pænt om ikke man kunne undgå at fodre i et par timer inden afhentningen - alt for at undgå kvalme og/eller opkast pgr køresyge…

:hjerte::hjerte:

Hvor lyder det bare rigtig godt gennemtænkt :ok:

Tænker lidt på :

Måske skulle du sove i en T-shirt natten op til - og så tage den med og lægge den ind i kassen til dem - evt. sammen med en lille klud eller andet fra deres første hjem - så kan de lære din duft at kende - samtidig med, at de har lidt tryghed ved duften fra deres første hjem ??

:hjerte::hjerte:

Det lyder som en fin liste, jeg kan godt forstå i glæder jer :slight_smile:

Jeg har ALTID en køkkenrulle og tilhørende affalds-pose med, når kattene er på køretur, dette er rart at have i tilfælde af opkast. Men det er nok også det du tænker på med vådservietterne.

Held og lykke med både turen og misserne
:slight_smile:

Hvor lyder det bare rigtig godt gennemtænkt :ok:

Tænker lidt på :

Måske skulle du sove i en T-shirt natten op til - og så tage den med og lægge den ind i kassen til dem - evt. sammen med en lille klud eller andet fra deres første hjem - så kan de lære din duft at kende - samtidig med, at de har lidt tryghed ved duften fra deres første hjem ??

:hjerte::hjerte:[/quote]

Tak Tut:) Det er da en super idé:ok: Det vil jeg gør:tak:

[quote=Ann K;430272]Bortset fra mad og guffer, så var det så nogenlunde det, jeg ville have liggende…
Jeg vil ikke give en kat, der skal køre langt, noget at spise på selve turen og jeg tror også at jeg ville spørge pænt om ikke man kunne undgå at fodre i et par timer inden afhentningen - alt for at undgå kvalme og/eller opkast pgr køresyge…[/quote]

God info! Det vil jeg bestemt undlade så. :tak:
Det er jo også langt fra verdens længste tur og jeg havde egentlig heller ikke helt forestillet mig at de ville have den store appetit undervejs, men lidt pylret bliver man jo med sådan nogle små:inlove:

Jeg er meget sikker på at opdrætter ved aaaalt om den slags, hun er meget klog og erfaren:)

Iiiiih, jeg glæder mig bare sådan :yatta:

Det tvivler jeg ikke på, men netop køresyge er så individuelt, at opdrætter ikke kan forudsige deres reaktioner på det :slight_smile:

Af samme årsag blev Fanny fastet let af hankatteejeren, før de kørte afsted fra Sønderjylland mod Lalandia med hende, da hun skulle hjem, så det var en meget sulten kat, jeg overtog i Rødby :smiley: