Killinger som brændbart affald

Jeg har ikke ord for dette…-what-what-what

http://jp.dk/indland/article2097659.ece

det er kun SYGE :doh::argh::doh:mennesker der kan gøre sådanne ting mod dyr… de skulle have lov til at have samme tur … ud af vinduet eller lige dyppes lidt i frituren … jeg bliver hel harm…:lynogtorden: når jeg læse og eller høre om sådanne noget…

Jeg forstår det slet ikke… :blegne:

:græde::græde::græde::græde::græde:

Jeg vidste at jeg ikke burde have læst det… :ked:

død, dræbe, lemlæste… :gal:

“Ifølge Dyrenes Beskyttelse er årsagen til dyremishandlingen ofte, at folk ikke har råd til at få katten aflivet hos dyrlægen.” -Lige meget hvad, selvom man ikke har råd skal man da godt nok være et sygt svin for at gøre den slags ting!

Det hele gik nok også bedre hvis man ikke kunne få smidt uneutraliserede dyr i nakken.

Neutraliserede dyr reproducerer ikke - det kunne sætte en stopper for al den useriøsitet.

De sidste 20 år er der ikke sket meget bedring i kattevelfærd - det er lige før jeg siger tværtimod.

Afstumpede mennesker vil der altid findes - det går på at begrænse den skade de kan forvolde.

Sørger vi alle for ingen dyr leveres uneutraliseret - så sættes en stopper for meget …

Jeg har INGEN respekt for mennesker, der kan finde på den slags. Faktisk ville det ikke genere mig overhovedet, om de selv blev dømt til det samme, som de udsætter dyrene for.