Killingerne 2 uger

som I kan se har den bicolour fine åbne øjne, det kniber med den anden endnu

Har de ingen ben, Bente? :høhø:

De er godt nok nogle søde små pelsbolde, og det klæder bicolouren med åbne øjne. Glæde mig til at se, når den anden også får små glugger :slight_smile:

Hvor er de fine:hjerte::hjerte: - og Ingrid må ikke mobbe dem! :stuck_out_tongue:

jo jo de har ben begge 2 ha ha ha…
tak

De er altså nogle små nuttede pølser :wehuu:

Nui hvor er de da bedårende Bente :wehuu::wehuu:
Mon ikke de udvikler ben efterhånden :høhø:
Den blå er da også ved at få fine små øjne. Tror du ikke de er EXO begge to?

Tak, ja de er ski nuttede, jeg ser lige om jeg kan få lov at låne dem lidt senere, til flere billeder…nej jeg tror stadig bicolouren er perser

:wehuu::wehuu:
Årh, så søde de er!

Hvor er moderen gået hen? Hende vil jeg gerne se :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åhhhh… :lovelove:

Åh jeg smelter, hvor er de vidunderlige- Og så med øjne så er der lidt mere personlighed over dem og vente du bare om få døgn så har din smukke blåtrold også de skønneste øjne

MVH
Gitte

tak…
her er så mormis Maddie

Zotten

og den jeg tror der er perser

Nuuuuj de er nuttede - også med ben! :wink:

Jeg tror du har ret med Bicoloren (uden at have den fjerneste forstand på Kat. I.!) - synes den ser mere “fluffy” ud :slight_smile:

Glæder mig til at se billeder af dem når de bliver et par uger mere - SÅ er de endnu mere nuttede!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

/Mette

Jaah, fler bed’ler :wink: også af mormis, og med ben måske.
Og forresten, ham den røde dreng, vi har set lidt af i en killingeseng, ham må du da også have noget skarpere af?
Vi elsker jo, øhm, dem med ik så meget snudeparti :wink:

[QUOTE=MiSi;713197]Jaah, fler bed’ler :wink: også af mormis, og med ben måske.
Og forresten, ham den røde dreng, vi har set lidt af i en killingeseng, ham må du da også have noget skarpere af?
Vi elsker jo, øhm, dem med ik så meget snudeparti ;)[/QUOTE]
ham i sengen er en blanding…du husker nok Dahlias upsere…men jeg skal se om jeg kan få nogle billeder af flokken senere i dag eller i aften

Ja da…
Nårh, Dallemusens børn…
Glæder mig!

:klapper: nogle sjove killinger :smiley:

Uh de er nuser , alle 3. Og tror også det er helt korrekt med fordelingen af perser og exo.

MVH
Gitte

Nuttede små pelsklumper :slight_smile:

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ små pølser…:hjerte::hjerte::love2::love2:
Hvor er de nullere :hjerte::hjerte:

og idag er alle øjne åbne…dejligt…det bekymrede mig lidt at Gaia var lidt langsom…