Killingerne - Camilla se her ;-)

Først min Sarabi

og så Katjas Rafiki

og så til sidst Gittes Sarafina

mmmm…mon det var nok ansigtsbilleder til Camilla :?

Nu hedder jeg ikke Camilla, men jeg tillod mig at kigge alligevel -høhø

Hvor er de bare dejlige :wehuu:

:wehuu: Hvilket look, hvilke typer…sikke et lækkert kuld. Og imponerende at de ikke lømler mere når man tænker på alderen. Glæder mig til at gramse i Middelfart. -love:savle:

[quote=birtheras;208625]Nu hedder jeg ikke Camilla, men jeg tillod mig at kigge alligevel -høhø
[/quote]

Det er bare i orden Birthe…når nu det er dig -høhø

Du kommer bare og gramser :ok:…især Rafiki tror jeg vil eeeeeelske at blive nusset…herhjemme får han nemlig slet ikke opmærksomhed nok :ked:

Han slægter vel farmand på…er det ikke Dixie der er far, og dermed ½ søskende til Pimsen ??

Jo det er Dixie :slight_smile: Ja, jeg har snakket med Susanne om det og det lyder som om Rafiki har arvet en del af farmands gener :stuck_out_tongue:

jeg kiggede altså slet ikke:fløjte:

:savle::savle::wehuu:

For pokker da Hanne …De er ulovlig vidunderlige - Og hvilken fotografisk evne du har :slight_smile:

Så må du jo også hen og gramse på Pimsen, så du kan se hvordan sådan en 11 mrd gammel ½ brormand ser ud. -love

Det kan jeg nu ikke tage æren for, men tak alligevel :)…det er Nikolaj der har taget billederne, jeg har “bare” viftet lidt med en drillepind - hvilket lyder lettere end det er - bare spørg Sine Gry :stuck_out_tongue:

Det var da så sandelig også planen :ok:

AAAAAIII jeg syntes nu vores arbejde var endnu hårdere:S :S :tihi: :tihi: :tihi:

HVor er de bare lækre de små blå bimsebamser Hanne:wehuu: Glæder mig så meget til at græmse på dem igen igen-love:hjerte:

Åhhhhhh de er skønne :iloveyou:

Det er nogle helt dejlige, vidunderlige bamser - er det kun drengen, der mangler nyt hjem?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nej, jeg skal IKKE have en bimse-killing, jeg er bare født nysgerrig.

:klapper::klapper::klapper:

Åhh så fine så fine misser og sikke dejlige billede:wehuu::wehuu::wehuu:r

[quote=Eva;208696]Det er nogle helt dejlige, vidunderlige bamser - er det kun drengen, der mangler nyt hjem?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nej, jeg skal IKKE have en bimse-killing, jeg er bare født nysgerrig.

:klapper::klapper::klapper:[/quote]

Nej der er skam ingen af dem der mangler nye hjem. Rafiki er Katjas lille bamse og Katja glææææææææææææææææder sig til at få bamsedrengen hjem når han er fikset og klar :inlove:

Jeg kan godt forstå, at de nye ejere næsten ikke kan vente på at få de små hærge-pelse hjem

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Men Hanne - nu har du vel indføjet i kontrakten
at frækhed og lømmelagtig opførsel er inkluderet i prisen - og IKKE noget man efterfølgende kan klage over??