Killingerne er "farlige"

Ja, killingerne er kommet i kravlegård… dog er det kun mormis og Tami der har hittet fidusen med at komme ind og ud…om natten har vi lågen for, så det kun er mormis og killinger der er inde hos os…
jeg har taget dem op på skidt og vist dem til de andre…de mener dog enten de skal have klø eller bides…min nye fertile dreng på ½ år mener de skal bides…i nakken, så han får ikke lov at være sammen med dem…hvad kan jeg gøre ?
kan han allerede nu vide at det ikke er hans killinger og derfor ville bide dem ihjel ?
Ture er den eneste fertile dreng under dette tag.

jeg har aldrig haft de problemer med Tango.
Tango bor dog ikke sammen med os mere, han bor hos min søn, sammen med et par kastrater…

Killinger spiser voksne katte…tror de fleste voksne, især kastrater. :wink:

Jeg har altid haft åbne døre, så alle kattene har haft kontakt med killinger…hvis de da har turdet. Jeg tror du bare må holde et skarpt øje med ham den unge fertile…de andre er bare bange. Så længe de nøjes med at hvæse af de små, er det normal adfærd. men de må ikke hverken bide eller tæske på dem.

tak, ja vel er de bange…eller i alt fald usikre på dem, de kan jo være svære at “læse” (de er ikke 100% sikre på benene endnu) og de har en LØVINDE som mor.

men jeg holder øje, og de er jo stadig ikke i fri dressur endnu…kun i kravlegård. 120cm X 120cm…mormis er hos dem i 23 timer i døgnet, forlader dem kun for at gå på potten…de har dog en bakke med IKKE klumpende grus derinde, men den vil hun ikke bruge…den er nok for lille da det er en killingebakke…

for at komme ind i kravlegården skal de hoppe op på et lille kradsetræ, og hoppe over kravlegårdens kant, ned på låget af fødekassen…og jeg tror ikke han kan hoppe så højt endnu, han er lidt gumpetung…

men kravlegården er under konstant opsyn, så der ikke sker noget.

Mon ikke de falder lidt til ro om et par dage, når de finder ud af at de små vampyrer der i buret ikke er så farlige. Min Lille V bor jo over hele huset…mormis slæber hende med rundt alle steder hun selv vil være. Normalt ville jeg altså ikke “tillade” det…men hold da op det er “svært” kun at have en killing.

okay…wow…Maddie bærer ikke rundt på sine…og har aldrig gjort det.

ja det vil jeg gerne tro er svært