Kimilla på besøg

Som Camilla nævnte for nogen dage siden, skulle vi lige teste om hun kunne holde til en fotosession ude-af-huset ligesom i gamle dage.
Så hun hev fat i mig og sagde “Jeg kommer lige!” :høhø:

Nå, det gjorde hun så, og vi satte op ligesom vi gjorde da hun besøgte mig sidste år.
Der kommer en seperat tråd med Halo, for han, ja… sukker dybt I ved… Han ér lidt speciel at være sammen med. :tihi:
Og der kommer også en seperat tråd til svupsere, for der er altså RIGTIG mange billeder at vise frem. :ups:

Arthur, min Arthur… 3 år og 3 mdr

Blå er så ikke lige hans farve. :høhø:

Teddy. Min fantastiske dreng, 4 år gammel. :inlove:

Scar bliver 2 år til november. Og rosinen i pølse enden… Lille StakkelsScarface… Som var intet mindre end MERE ynkelig end han plejer at være idag. -LOL
Han var ikke så god foran kameraet, han havde virkelig travlt med at have ondt af sig selv. Det lille pus. :hjerte:

Det var de pæne fotos… Der kommer flere… Og så en hel tråd med Helvedeskatten Halo. -LOL :klapper:

Ej hvor er de gode :smiley:

Jeg kan ikke lade være med at ÆÆÆÆÆÆLSGE disse 2!!! :smiley:

Især det sidste, jeg kan ikke lade være med at tænke på OMG Teddy! :klapper:

Dejlig billeder!

Ihh hvor er de gode. Smuksakker alle 3, men altså lille bitte Scar, han forbliver nu min yndling. :hjerte:
Kan godt forstå han føler sig lidt alene og misforstået, med sådan en flok party uartig festaber, han skal leve op til. Der skal altså også være plads til de lidt mere følsomme typer, ikke alle behøver, at være både højtråwende og påtrængende hele tiden - NÅ :venter:

Hvor er det dejligt at Camilla havde overskud til at komme ud til Jer! Håber det fortsætter, for elsker at se hendes billeder :slight_smile:
Mvh
Yvonne

Flotte billeder - Camilla kan bare det dér. :thumbup:

Jeg synes, den sorte baggrund er god til alle tre. :ok:

Skønne skønne billeder af 3 skønheder :love2:

Sikke nogle lækre billeder af de smukke katte, du har :hjerte:

Hvordan får Camilla kattene til at sidde så pænt? :?

[QUOTE=Bastet;1092341]Sikke nogle lækre billeder af de smukke katte, du har :hjerte:

Hvordan får Camilla kattene til at sidde så pænt? :?[/QUOTE]

Det er Julias fortjeneste, hun styrer modellerne. :slight_smile:

Eftersom hun har haft stor indflydelse på deres manglende opdragelse, lyder det også som en rimelig arbejdsfordeling :stuck_out_tongue:

Det er nogle skønne billeder, du har taget Camilla - allesammen :slight_smile: Hvis du får lyst og energi, kan det være, vi skal lave en aftale i min sommerferie :slight_smile:

Gode billeder!

Kimilla måtte gerne komme på besøg her :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1092348]Eftersom hun har haft stor indflydelse på deres manglende opdragelse, lyder det også som en rimelig arbejdsfordeling :stuck_out_tongue:

Det er nogle skønne billeder, du har taget Camilla - allesammen :slight_smile: Hvis du får lyst og energi, kan det være, vi skal lave en aftale i min sommerferie :)[/QUOTE]

Ja det er det mindst hun kan gøre, at holde styr på de (U)styrlige tropper. lol

Tak Mette. Som tingen er nu kan vi godt finde ud af noget. :slight_smile:

:høhø:

Holder styr på og styr på… Jeg prøver kun på at guide kaos’et i bestemte retninger, al styring har jeg opgivet med min flok. :klapper:

Tusind tak for jeres pæne ord om mine smukke smukke og skønne skønne og pragtfulde og vidunderlige kattekræ. :hjerte:

Og Mette - du kan vente dig! -LOL

Se Camilla, der er masser af bud efter dig, hvis det er. :stuck_out_tongue:

SUPER flotte billeder, som jeg nyder at se :ok:
Men jeg KAN altså bedst li´ fraklip, sådan generelt :smiley: :ups: