Kimilla's Katte-misser!

Synes det er på tiden jeg også får vist lidt billeder af mine prinsesser også!!
Så her kommer en tråd hvor begge prinsesserne Diamond & Amidale bliver vist frem. Samt lille prinsen Gismo! :slight_smile:

Billederne vil komme i nye tråde, det er lidt lettere synes jeg. :slight_smile:

Her er lige et par af Diamond prinsessen! -wehuu

Og så kom billederne også af Amidale mit dejlige kysse dyr! -wehuu

Og sidst min ikke mindst (og dog. -høhø) kom billederne af lille Gismo. -wehuu

Uha, hvor er Diamond smuk - og det VED hun, det er tydeligt at se.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

-wehuu -wehuu Dejlig kat.

[quote=Eva;72356]Uha, hvor er Diamond smuk - og det VED hun, det er tydeligt at se.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu[/quote]

Tusinde mange tak for de rigtig pæne ord! :slight_smile:
Du kan tro, at Diamond godt ved hun er dejlig. - Stod det til hende, behøvede her ikke være andre katte. Hun er her jo, og den ene vigtige. -høhø

Mange tak! :smiley:

Det er da godt nok nogle skønne lækkermåse alle 3 og Gizmo ligner da en lille frækkert -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu

Amidale og Gismo er også en fryd for øjet - men er ham Gismo ikke lidt af en frækkert - sådan at række tunge af fotografen?

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

-wehuu-wehuu Dejlige billeder af skønne katte. -wehuu-wehuu

Det er virkelig en rigtig bonusdag at logge på med alle de skønne nye fotos, man bliver præsenteret for. -forelsket

Hvor er de bare nuser alle tre -forelsket skønne skønne misser-forelsket

Sådanne smukke katte skulle forbydes at vises frem. -tommelned -tihi -wehuu -wehuu -wehuu

Hvor er de smukke og dejlige. Særlig Amidale er da bare superskøn, han må godt flytte hjem til mig.
Knus Elin

[quote=Eva;72368]Amidale og Gismo er også en fryd for øjet - men er ham Gismo ikke lidt af en frækkert - sådan at række tunge af fotografen?

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu[/quote]

Tusinde mange tak for de søde ord, om de 2 andre! :smiley:

Åh ja, ham Gismo er ikke så lidt fræk, kan jeg roligt sige. -høhø
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med den lille bgølle-frø. -tihi

Kæmpe tak for de pæne ord!! :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;72377]-wehuu-wehuu Dejlige billeder af skønne katte. -wehuu-wehuu

Det er virkelig en rigtig bonusdag at logge på med alle de skønne nye fotos, man bliver præsenteret for. -forelsket[/quote]

Tusinde mange tak til det hele!! :smiley:
Ja du har ret, der er kommet rigtig mange skønne billeder fra forskellige igår, det var bare skønt!!

Tusinde tak for de pæne ord om dem alle 3!! :o

Hehe tak, men det er svært at lade vær når man nu er så stolt af dem alle 3! :o -shhhh-wehuu

[quote=Leopolds mor;72623]Hvor er de smukke og dejlige. Særlig Amidale er da bare superskøn, han må godt flytte hjem til mig.
Knus Elin[/quote]

Mange, mange tak for de smadder søde ord!! - Men altså, mit lille møsse-dyr Amidale, hun bliver altså her. Hende kan jeg sq ikke leve uden!! :S
Min lille møsse-pøsse! -wehuu