Kittens In The Cadillac

Så er der igen en billede serie af Katte-Misserne taget for nogle dage siden. :slight_smile:

Ja, det starter jo godt ud må man sige. G

Endnu flere kan ses her.

:hjerte:Sikke nogle pragtfulde billeder af nogle utroligt smukke katte:hjerte:

Jeg bukker og takker. :slight_smile:

Skønne billeder af smukke katte :slight_smile:

Det er som sædvanligt nogle hamrende gode billeder af dine smukke katte :slight_smile:

Lækre billeder. Flot baggrund med den blå…:slight_smile: Jeg æælsker billedet hvor Amidale slikker sig med øl foran…:tihi:

ØL til alle…sluuuurp!!:tihi:

Dejlige og flotte billeder :slight_smile:

[QUOTE=Apollo;932226]Lækre billeder. Flot baggrund med den blå…:slight_smile: Jeg æælsker billedet hvor Amidale slikker sig med øl foran…:tihi:

ØL til alle…sluuuurp!!:tihi:[/QUOTE]

Mange tak “alle sammen”. :smiley:

Rigtig gode billeder :slight_smile:

Mange tak. :slight_smile:

Flotte flotte billeder af smukke katte…men det er jo ingen nyhed, når du har taget billederne. :slight_smile:

Tusinde mange tak for roserne. blush

Hold da op hvor er de gode…

Man kan jo nærmest ikke andet end gentage sig selv, super billeder som altid :slight_smile:

Denne gang er nummer 2 & nummer 3 af Gismo (især nummer 2) dem der især fanger mit øje :inlove: & nummer 5 af Kalyspo er også bare ekstra godt! :hjerte:

Skøn serie med de flotte modeller - tilmed et enkelt med tre katte sammen. :thumbup:

  • og sådan en lille sød træ-ølkassse havde mine forældre også for mange år siden. :smiley:

Tusinde mange tak. :slight_smile:

[QUOTE=Enki;932419]Man kan jo nærmest ikke andet end gentage sig selv, super billeder som altid :slight_smile:

Denne gang er nummer 2 & nummer 3 af Gismo (især nummer 2) dem der især fanger mit øje :inlove: & nummer 5 af Kalyspo er også bare ekstra godt! :hjerte:[/QUOTE]
Tusinde tak for roserne! blush
Billede 2 af Gismo viser SÅ godt hvordan han er. Rolig og salig, bliver så glad i låget når han ligger med lukket øjne og stor spindende når man nusser ham! :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;932427]Skøn serie med de flotte modeller - tilmed et enkelt med tre katte sammen. :thumbup:

  • og sådan en lille sød træ-ølkassse havde mine forældre også for mange år siden. :smiley:

[/QUOTE]
Ja ja, 3 på en gang - Teknisk meget dårligt billede, men det måtte med. Det er første gang jeg kunne fange dem sammen. :smiley: Og ja, så man jo nøjes. G
Den er bare SÅ fed den lille øl kasse. Fik den af Ann - Hvor heldig har man lige lov at være? :yah: