Her er også alt andet end katten pakket
Har lige været ude og hente min “festival stol”
hittemusene står i en pose for sig på spise bordet , den røde kuffert med udstillingsgejl er i bilen og bilen er fyldt med benzin…
så egentligt mangler jeg kun at pakke min pung, mobil og medicin - og så lige katten der skal i kassen og mig selv, der skal i tøj i morgen tidlig:tihi:
Hehe, det lyder godt, Pia Så burde alt være pakket og klart.
Herhjemme er det meste også pakket… Bortset lige fra madpakkerne, som mangler at blive smurt… Det klarer vi senere
Jeg håber jeg får set nogen af jer herinde Jeg har en chokotabby bimsebarn med og et cremefarvet satin bur med DK*Delacour skrevet på - Det burde være temmelig nemt at kende
Jeg er også helt klar til at give udstillingen et besøg i morgen. Det bliver uden kat, og dermed bare som helt almindelig tilskuer, så der er god tid til kigge på katte og til kattesnak.
Slet heller ikke klar endnu. Er syg og har ligget i sengen det meste af dagen, og er endnu ikke helt sikker på om jeg kommer med i morgen (jeg vil med!)
Så Jako er ikke vasket, og bliver det ikke, så han må blive hjemme, men godt man har en europé også
jo her er alt pakket og datteren puttet så hun også kan være klar meget tidlig i morgen. Missernes ting er pakket og alt er båret ud i bilen, mangler kun at pakke kattene, men mon ikke det er klogest og vente med til i morgen tidlig ss
ja, vi kommer da osse til middelfart imorgen, men som sædvanlig uden kat.
vi vil være at finde i kamikazes hittekattebod noget af dagen og ellers er vi bare rundt og se alle de smukke katte der altid er på sådan en udstilling.
i vil ikke kunne undgå at se mig, en kæmpe skrummel af en mandsperson:p med en sort hættetrøje på med 2 hvide tigere og noget tribal foran