Klar til Middelfart!

Så er vi klar til Middelfart!

Kattetingene er pakket.
Mennesketingene er pakket.

Så jeg venter bare på at Michael og Peugeot kommer hjem, så tingene kan pakkes i bilen.

Missebarnet er i tophumør - og ser dejlig ud :hjerte:

Askja er - Askja :høhø:
Hun er fjollet og glad, og ligner nærmest en Perser med al den pels.

Her er også alt andet end katten pakket :thumbup:
Har lige været ude og hente min “festival stol” :tihi:
hittemusene står i en pose for sig på spise bordet , den røde kuffert med udstillingsgejl er i bilen og bilen er fyldt med benzin…

så egentligt mangler jeg kun at pakke min pung, mobil og medicin - og så lige katten der skal i kassen og mig selv, der skal i tøj i morgen tidlig:tihi:

så er vi køreklar til i morgen kl 5:30 :uha:

Hehe, det lyder godt, Pia :wink: Så burde alt være pakket og klart.

Herhjemme er det meste også pakket… Bortset lige fra madpakkerne, som mangler at blive smurt… Det klarer vi senere :wink:

Jeg håber jeg får set nogen af jer herinde :slight_smile: :slight_smile: Jeg har en chokotabby bimsebarn med og et cremefarvet satin bur med DK*Delacour skrevet på - Det burde være temmelig nemt at kende :stuck_out_tongue:

Vi er langt fra klar endnu, men det bliver jeg nu nok heller ikke før en gang i nat. Sådan er det her i huset:tihi:

Og Pia har lige mindet mig grulig meget om at jeg skal have en håndfuls skilteholderer med i tasken også :rock:

Ses imorgen folkens.

I må have en god udstilling , vi når desværre ikke derop :frowning:

Jeg er altså heller ikke klar endnu :tihi:

Jeg plejer at pakke taske, udskrive bekræftelse osv. ret sent dagen før :ups:

Jeg er også helt klar til at give udstillingen et besøg i morgen. Det bliver uden kat, og dermed bare som helt almindelig tilskuer, så der er god tid til kigge på katte og til kattesnak.

Jeg skal slet ikke udstille :frowning: meeeeen regner bestemt med at kigge forbi :stuck_out_tongue: og håber at møde nogle af jer.

Så hvis I ser et styk humpende kvindfolk … iført en rød/hvid jakke med påtrykt LINDVIG NFO på ryggen … så er det mig :høhø:

Pøj pøj til jer alle i morgen :kryds: og på søndag.

Slet heller ikke klar endnu. Er syg og har ligget i sengen det meste af dagen, og er endnu ikke helt sikker på om jeg kommer med i morgen (jeg vil med!)
Så Jako er ikke vasket, og bliver det ikke, så han må blive hjemme, men godt man har en europé også :wink:

Slet ingen af jer, der skal med søndag?

Louise - Jamen, vi skal da med begge dage? :? :smiley:

Ikke jeg :slight_smile:

Så finder jeg dig. :thumbup: Skal derud med Hanne/Nevadaisy. :slight_smile:

Louise - Det lyder godt :smiley:

jo her er alt pakket og datteren puttet så hun også kan være klar meget tidlig i morgen. Missernes ting er pakket og alt er båret ud i bilen, mangler kun at pakke kattene, men mon ikke det er klogest og vente med til i morgen tidlig ss

MVH
Gitte

Jeg har fået printet bekræftelsen nu.

Mangler at pakke taske/sundhedsbøger.

Derudover har de 2 katte jeg skal have med hvide poter, så efter dagens regnvejr, må jeg hellere lige få tjekket de 8 poter igennem.

ja, vi kommer da osse til middelfart imorgen, men som sædvanlig uden kat.
vi vil være at finde i kamikazes hittekattebod noget af dagen og ellers er vi bare rundt og se alle de smukke katte der altid er på sådan en udstilling.

i vil ikke kunne undgå at se mig, en kæmpe skrummel af en mandsperson:p med en sort hættetrøje på med 2 hvide tigere og noget tribal foran

Jo da - vi er der begge dage :slight_smile:

Jeg er SLET ikke misundelig… :muhaha:

Jeg vil meeeeeedddddddddddddd skod at jeg skal arbejde…

efter en tudekiks…

jeg håber i alle får en rigtig dejlig dag…eller 2