Klara føder

Ja, så er det Klara´s tur til og føde. Hun havde i løbet af dagen endelig vist interesse for fødekassen og ca. 22.30 gik slimproppen. Første killingen tittede frem her kl. 02.17 -forelsket

MVH
Gitte

Tillykke med den første…

Takker, kan se hun vist er sort tabby/hvid og der er lige kommet nr.2 kl. 02.44 dette er en h*n i sort (tabby)/hvid.

MVH
Gitte

Var ellers lige på vej i seng, men så var der jo lige den her online fødsel, så bliver lidt endnu og følger med. -shhhh
Stort tilykke med nr. 2 også…
Er sikker på det er nogen smukke nogen -forelsket

Hej Gitte

Tilllykke med børnene -ballon

Hejsa

Tusind tak . Lige en opdate herfra.

Jeg gik simpelthen kold kl 4.30 og gemalen overtog, med det resultat at Klara gav sig til at sove og da jeg vågnede op ville hun bare nusse og vise de to små frem. Jeg kunne dog mærke hun ikke var tom.

Kl.9.48 fødte hun så endnu en lille killing sort/hvid hun vil jeg tro på 78 gr.

De er ikke store og der er forbehold for både køn/farve endnu :smiley: De ligger på 78-86-92 gr.

MVH
Gitte

Til Lykke med de små bebser -blomst - venter spændt på slutningen . . .

Velkomme til verden til de små og et hjertelig tilykke til jer.

Stort tillykke med killingerne -love -love

Tillykke med de små.

Tillykke med de små…
Dem ser jeg frem til at se…

Hejsa

Der kommer nok først billeder i morgen. Klara er lidt træt da hun i eftermiddag fik nogen lidt kraftige efterveer, fik jeg hende tjekket af dyrlægen.
Men det viste sig og være kun at være efterveer samt at der stod noget i tarmene, men det er nu kommet, så nu hviler hun med de små som er nogen være nogen, de måsler simpelthen rundt og der er utrolig med lyd på ss

Men det ser ud til og være en makreltabby/hvid, en blochedtabby/hvid og en sortsmoke/hvid

MVH
Gitte

Tillykke med de små mislinger -love -love

STORT TILLYKKE med de små mislinger -forelsket -forelsket -forelsket

Så forlod Klara kassen for at drikke KMR og få lidt laks. Så fik lige taget lidt billeder af 3-kløveret -forelsket

Killing 1. Pige

Killing 2. Dreng

Killing 3. Pige

Den stolte farmand som intet aner. Som I kan se er den sidste killing en lille klon af ham :slight_smile:

MVH
Gitte

Åhr gitte de er bare smukke -lovelove

ikke til at stå for -forelsket

Du skal altså også lige have et stort tillykke med de små mislinger her [bigloony]

Stort Tillykke med de 3 små vidundere -forelsket -love -forelsket -love