Klatretræeer i haven

Jeg vil så gerne gøre min have mere spændende og udfordrende for mitterne. Er der nogen af jer, der har klatretræeer - gerne hjemmelavede i haven? Altså som kan tåle vind og vejr, og meget gerne noget som æstetisk også er til at holde ud at se på :stuck_out_tongue: Vil I vise billeder?

Vores bruger hegnet og havens rhododendroner at klatre i. Men vi har da overvejet at kontakte denne tømrer, som laver klatremiljøer efter ønske til at stille i haven http://www.dekatten.com/forum/showthread.php?12942-F�dekasser-og-kradsetr�er…&highlight=udend%F8rs+klatremilj%F8

WOW - hvor er det flot! Det kan man jo sådan set selv lave - det skal jeg lige have talt med manden om - Tusind tak! :thumbup:

Mine har naturlige træer at klatre i. Jeg har valgt at de må klatre op i de lavere typer jeg har som Benved og Troldakacie. Bastian har dog et par gange forceret hegnet omkring min kæmpestore Elm og har siddet 15-20 meter oppe -what. En gang havde jeg brandvæsnet ude og hente ham ned. De andre gange er det heldigvis lykkes ham selv at komme ned.

På min terrasse under et stort udhæng, har jeg et gammelt vægskab med hylder de kan hoppe op ligge på og dekan også komme op på toppen og ligge og slikke morgensol.

Jeg kunne helt sikkert godt finde på at investere i et klatretræ som det der er linket til… det er godt nok lækkert.

Vi har masser af klatremuligheder både i haven og i løbegårdene

Vi køber hvert andet år nye træstammer på 2 m stk.
Dem sætter vi op af plankeværket i gårdene, og misserne elsker dem.
der bliver virkelig løbet maraton der. :smiley:
Hilsen Lisbeth