Klikkerarrangement i Jylland

For ikke at ødelægge Charlottes tråd, opretter jeg lige denne.
Som skrevet før, vil jeg gerne lægge Bibliotek til :tihi: d.v.s. min arbejdsplads. Det er gjort før. Både dyrlæge Christian Mogensen, dyrlæge Knud Stensborg (kan ikke huske om der har været flere lige i skrivende stund)…har fortalt om HCM og FIP.
Jeg vil gerne sammen med Helle stable et arrangement på benene…Måske det også kunne kobles sammen med et oplæg om HD som jeg har lovning på af Søren Graff.
MEN…
inden jeg gøre noget vil jeg gerne have lidt feedback m.h.t. interessen.
Ellers er det spild af min tid og jeg kan forsikre det IKKE er hvad jeg har mest af lige nu :uha:
Det vil være enten en lørdag efter 14 eller søndag da de andre dage er booked op af bibliotekets egen åbningstid :tihi:
Minimum tilmeldte er 30 personer og der bliver nok en lillebitte billetpris som går til dyrevelfærd.
Kaffe/the og kage skal jeg nok sørge for (det er dèt man betaler for)
Altså kaffen etc. er det man officielt betaler for men jeg donèrer det og så går pengene til www.hittekat.dk
Lad være med at kigge på linket…der er endnu intet på det :ups:
HVIS vi forestiller os Søren vil komme, så kunne han tale om HD fra lidt over 14 til 16 og så spørgsmål til 16.30 og så kunne Helle komme på med hendes klikker til vi ikke gider mere (hentyder til det sidste arrangement…da skulle jeg nærmest smide hende ud kl. halv 12 om natten):yah: men vi havde det så sjovt :høhø:

Jeg er bestemt interesseret :thumbup:

Klikkerarrangement er jeg ikke synderligt interesseret i (har været til et med Helle allerede :)) men jeg vil meget gerne til et fordrag om HD - og at der så kommer et arrangement om klikkertræning med i købet er helt fint når jeg nu er afsted :slight_smile:

Jeg skrive,r I der er interesseret op og så ser vi hvor mange det bliver…kommer der mange nok, skal jeg nok give lyd fra mig.
Ind til videre er vi 4, Helle, Susanne, Eva og undertegnet…det er da en fin begyndelse:tihi:
Hvis Søren ikke kan er jeg sikker på min egen dyrlæge gerne træder til :ups: han er også god for en del nyttige informationer :rock:
Han kan faktisk opleves i Herning i Jyrak-regi torsdag d. 4. marts…det bliver urinvejsproblemer og nyre han vil berette om…

Har det på samme måde som Eva - Helle har jeg set (og i øvrigt andre klikker folk også) så det er helt klart dyrlægen der skulle trække mig :slight_smile:

/Mette

Jeg vil rigtig gerne høre om HD!!! og at der så også er klikkerrtræning er bare et plus!

Og kage ikke at forglemme :slight_smile:

Jeg skriver op på livet løs :tihi:…6 personer er vi ind til nu.
Når der er mange nok OG tidligst i næste uge skal jeg nok kontakte Søren Graff.

Hvor ligger dette bibliotek? Altså hvilken by? :slight_smile:
Og Hvad er HD?
Umiddelbart er jeg interesseret… :slight_smile:

Det er biblioteket i Galten. Galten ligger mellem Silkeborg og Århus…Randers og Skanderborg…lige i verdens navne :tihi:
Og der er motorvej næsten til døren.
HD er forkortelsen for hofteledsdysplasi.

[quote=MissSilke;337923]Hvor ligger dette bibliotek? Altså hvilken by? :slight_smile:
Og Hvad er HD?
Umiddelbart er jeg interesseret… :)[/quote]
Kan se du bor i Silkeborg…så du har 20-25 minutter til Galten og bussen går liige til døren …Bibliotekets, altså :rock:

Og 113 der kører mellem Århus og Silkeborg kører lige gennem Galten :wink:

Oki tusind tak for svar. :slight_smile: Havde dog håbet at det var i Silkeborg… men jeg er vil gerne komme, dog kommer det an på datoen… :slight_smile:

Se lige netop dén del havde jeg også i tankerne!

Håber vi får datoen i riiiigtig god tid - mine weekender har det med at blive booket i lang tid i forvejen…!!

/Mette

Mogens og jeg vil også frygtelig gerne med, hvis vi må:)
Knus Elin

Jeg er helt klart interesseret…

Jeg skal nok give besked herinde så snart jeg ved noget. Men jeg skal lige have week-enden’s bagagerumsmarked overstået:høhø:
Hvad er bedst lørdag eller søndag, syntes I?..blot så jeg kan sige det til oplægsholderne

Lørdag… Så gør det nemlig ikke noget det bliver lidt sent :slight_smile:

vi er også to som altid gerne vil havde mere viden… Så Patrick og mig kan du godt regne med gerne vil med… om det er lørdag eller søndag er for os ligegyldig

Vi kan både lørdage og søndage, men skal lige have besked i lidt god tid naturligvis:-)

Ikke den 20-21 marts - tror jeg det er - for der er jeg i KBH.

Jeg synes det lyder rigtigt spændende:D
Så et kommer bare an hvilken dato det bliver.