Klikkertræning og adfærd - et arrangement m. praktisk afprøvning

Lørdag d. 1. sep i Slagelse, start kl. 10 er vi nogen stykker, der vil forsøge at afholde et arrangement hos mig omhandlende klikkertræning, og hvad dette kan bruges til.

Arrangementet er forsøgt afholdt tidligere, men der var kvindefald i sidste øjeblik. Så nu prøver vi at få det arrangeret en sidste gang.
Prisen vil blive 1226 kr/antal deltagere. Så jo flere vi er jo billigere bliver det. Arrangementet vil tage 4 timer inkl. pauser. Tilmelding lukkes tirsdag d. 31 juli.

Ayoe Hoff, eksamineret adfærdskonsulent for hunde og katte samt certificeret professionel hunde- og kattetræner, er tovholder på det teoretiske område. Mere om Ayoe kan læses på hendes hjemmeside: [U]http://misbehaving.dk/velkommen[/U]. Her er hvad Ayoe foreslår:

Vi starter med mit foredrag om teorien bag klikkertræning, det tager ca. en time. Dernæst er der egentlig frit spil med hvad vi kan gøre, f.eks.:

tale videre om hvad klikkertræning kan bruges til, både sjove tricks (agility, diskriminations træning for eksempel) og mere i dagligdagen (lære katten - næsten - ikke at være på køkkenbordet, kloklipning, gå i transportkasse og lignende).

Afprøvning af ideerne på Carinas intetanende katte

Tale om brug af klikkertræning i adfærdsbehandling, hvor jeg efterhånden har gode erfaringer med specielt nervøse katte.

Tale mere generelt om spørgsmål der måtte være om katteadfærd.

…andre ting - det er op til jer - kom gerne med ideer, forslag, og så må vi se hvordan vi kan få det til at passe sammen.
Naturligvis afbrudt af ordentlige pauser så vi lige kan trække vejret og
snakke om helt andre ting.

Betingelserne for tilmelding bliver disse!!!:

BINDENDE TILMELDING MED PENGEOVERFØRSEL TIL AYOE SENEST 31. JULI
[ul]
[li]Hvis vi så bliver flere end man har betalt for, får man sine “for meget betalte penge tilbage”. Ayoe den beslutning har jeg taget for at få folk til at stå ved![/li][li]Tidspunkt: kl. 10, sted: Slagelse midtby[/li][li]Vi tager allesammen et eller andet guffe-li-guf med til at spise/drikke på dagen. Det aftales nærmere ugerne op til 1. sep.[/li][/ul]Link til Doodle-tilmelding: [U]http://www.doodle.com/4egdxkq6yctmgmra[/U]
[FONT=Calibri][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[SIZE=3]Nogen har Dem der tidligere har udtrykt interesse bliver lige listet op i næste indlæg… dem skal jeg lige have styr på :)[/SIZE]

For lige at summe op hvem der tidligere har været på banen mht. interesse i arrangementet:

Dem der kunne 1. sep (jvf. doodle-afstemning)
Vipstøsen
Skoglund
Fischer + kæreste
Annika
Charlotte (Charlotte vil dog være afhængig af samkørsel m. evt. deltagende københavnere eller andre derindefra)

Brugere der har udtrykt interesse for arrangementet:
Ayoe’s veninde Bente
MissPil
Amandusen
Charlottes veninder???

Alle jer der er nævnt i ovenstående meld venligst tilbage i tråden eller i en PB til mig om I stadigvæk er på :slight_smile:

Vi ville stadigvæk rigtig gerne deltage, men fordi vi fik lidt overraskelser i økonomien, kan jeg ikke sige ja, lige nu, måske kan det være vi kan når vi når tættere på, men lige umidelbart bliver det desværre et nej her fra. :thumbdown:

Ville ellers utroligt gerne have været med, og håber du har mod på at prøve og stable noget på benene på et senere tidspunkt, hvis det ikke lykkedes denne gang at få nok deltagere.

Fischer har du en ide om hvad jeres max-beløb er for at det kan løbe rundt for jer økonomisk? Du kan bare sende mig en PB så du ikke behøver at skrive det herinde :slight_smile:

Kan også bare skrive det her :slight_smile:

Altså ved ikke helt med max, da jeg går uden noget at lave og min kæreste leder efter læreplads, og det hele er meget rodet lige nu, da der ikke lige gik helt så mange penge ind som regnet med, og så skal jeg til at studere lige om lidt, så afhænger også af hvor mange bøger jeg skal ud og købe og sådan.

Så max ville ligge på 100 kr og så er det kun mig der kommer, men det ved jeg jo godt ikke er nok, for sådan en fedt arrangement, men holder selvfølgelig lidt øje med udviklingen og kommer der pludselig en mulighed for at jeg kan komme med, skal jeg nok skynde mig at skrive og så håbe på at jeg kan komme med, for er vildt øv over ikke at kunne komme med alligevel, når jeg nu har glædet mig sådan til at kunne komme ordentligt igang med at træne med dem :thumbdown:

Jeg er stadigvæk med :slight_smile:

Super Annika, glad for at høre det :ok:

[QUOTE=Fischer;896589]Kan også bare skrive det her :slight_smile:

Altså ved ikke helt med max, da jeg går uden noget at lave og min kæreste leder efter læreplads, og det hele er meget rodet lige nu, da der ikke lige gik helt så mange penge ind som regnet med, og så skal jeg til at studere lige om lidt, så afhænger også af hvor mange bøger jeg skal ud og købe og sådan.

Så max ville ligge på 100 kr og så er det kun mig der kommer, men det ved jeg jo godt ikke er nok, for sådan en fedt arrangement, men holder selvfølgelig lidt øje med udviklingen og kommer der pludselig en mulighed for at jeg kan komme med, skal jeg nok skynde mig at skrive og så håbe på at jeg kan komme med, for er vildt øv over ikke at kunne komme med alligevel, når jeg nu har glædet mig sådan til at kunne komme ordentligt igang med at træne med dem :thumbdown:[/QUOTE]

Ja, så kan jeg godt se det går hen og bliver et problem. Så mange interesserede kommer vi nok ikke op på.

Jeg må desværre melde fra d.1.sept.
Jeg har været så heldig at bytte min vagt,så jeg kan komme på udstilling d.23.sept. Havde ikke lige tænkt på at det kolliderede med klikkerforedraget(vidste jeg jo heller ikke)

Tine

[QUOTE=skoglund;897307]Jeg må desværre melde fra d.1.sept.
Jeg har været så heldig at bytte min vagt,så jeg kan komme på udstilling d.23.sept. Havde ikke lige tænkt på at det kolliderede med klikkerforedraget(vidste jeg jo heller ikke)

Tine[/QUOTE]

Sådan kan det gå :slight_smile:

Jeg er stadig interesseret :slight_smile:

Det lyder rigtig godt Charlotte.
Du skrev på et tidspunkt at du muligvis havde nogle veninder der også kunne være interesserede… har du fået snakket med dem?

Jeg skal hjem til dem i morgen og så prøver jeg at huske at spørge :slight_smile:

Det må du endelig gøre :), vi er nemlig ikke så mange… desværre :frowning:

Kom nu folkens… er der virkelig slet ikke nogen der har lyst ?

Der skete så meget til fødselsdagen i dag at jeg helt svedte det ud! Jeg spørger dem i starten af næste uge :slight_smile:

Årh, jeg synes bare det lyder så spændende, men jeg er simpelthen så presset (både tidsmæssigt og økonomisk) lige omkring studiestart :frowning:

Jeg tror jeg læste fuldkommen forkert. Læste det som 1.226 kr. PR. deltager. Hvis jeg har forstået det korrekt nu, så er prisen i alt 1.226 kr., og det skal så deles med deltagerne? Passer det?

For så er jeg i hvert fald meget interesseret! Det var jo en lidt anden prisklasse end hvad jeg først havde læst det til :høhø:

Prisen skal divideres med antal deltagere ja :slight_smile:

Fedt, så vil jeg også gerne deltage :slight_smile:

[QUOTE=MichellaOliver;901935]Jeg tror jeg læste fuldkommen forkert. Læste det som 1.226 kr. PR. deltager. Hvis jeg har forstået det korrekt nu, så er prisen i alt 1.226 kr., og det skal så deles med deltagerne? Passer det?

For så er jeg i hvert fald meget interesseret! Det var jo en lidt anden prisklasse end hvad jeg først havde læst det til :høhø:[/QUOTE]

:slight_smile: Ja, som Charlotte ganske rigtig skriver så er det de 1226 den samlede pris. Så jo flere vi er jo billigere :slight_smile:

Så hvis du stadigg er interesseret så gå indelige ind på Doodle-linket og meld dig til :slight_smile: