Jeg har igennem en rum tid trænet Samba intenst med klikkertræning. Jeg har været ganske træt af, at skulle slås med Søren herhjemme om hvordan og hvornår haven skulle passes.
På en shoppingtur i Malmø købte jeg en klikker - og minsandten om ikke det har givet pote
Nu er der ingen problemer længere - Nu kører det bare!
Katte er vanedyr, så alt foregår selvfølgelig i den rigtige rækkefølge: Tjekker olie, tjekker benzin - tjekker om der er frit til sidst
Kan jeres katte også sådan nogle praktiske ting -engel Eller er de mere til pynt?
[quote=Battlestar;207078]jeg har ingen have … endnu… men den form for træning skal jeg vist i gang med for i det omfang er min mand vist bare til pynt :)[/quote] …Hvad angår min egen mand, så overvejede jeg at klikkertræne ham, men det da et fuldstændig udsigtsløst projekt :S
Og gødes :?
[quote=Charlotte Oeh.;207111]Er det kun den ene kat, der kan finde ud af at slå græsplænen :?
…for så er det vel ikke noget at blære sig sådan over
host host :klapper:[/quote]
Såsåså - hver trick i sin tråd Manilas evner som husholderske er uovertrufne -jegfejerforegen
Havetraktor til Willy? Jamen han skal da også have noget med en ordentlig motor den store dreng …men okay…jeg må igang med at spare sammen. -høhø
Kan Buster komme i træning hos dig???
Her trænger græsset og hækken til en overhaling, og det bliver ikke gjort af sig selv:argh: Hver dag jeg står op håber jeg ellers på at plænen er dejlig kortklippet, og hækken klippet.
Jeg skal også have fat i sådan en klikker, så kan jeg lære en at støvsuge, en at slå græs, en kan lære at lave mad osv. hi hi
Rigtig gode billeder
hilsen Lisbeth