Klikkertræning - tålmod lønner sig

Jeg har igennem en rum tid trænet Samba intenst med klikkertræning. Jeg har været ganske træt af, at skulle slås med Søren herhjemme om hvordan og hvornår haven skulle passes. :venter:

På en shoppingtur i Malmø købte jeg en klikker - og minsandten om ikke det har givet pote :pote::pote::pote::pote:

Nu er der ingen problemer længere - Nu kører det bare! :rock:

Katte er vanedyr, så alt foregår selvfølgelig i den rigtige rækkefølge: Tjekker olie, tjekker benzin - tjekker om der er frit til sidst :ok:

Kan jeres katte også sådan nogle praktiske ting -engel Eller er de mere til pynt? :fin:

Ihhh en dygtig havemis :inlove: Vores missere er også gode havemissere og passer flot på blomsterne og hjælper fint til når de skal vandes :thumbup:

jeg har ingen have … endnu… men den form for træning skal jeg vist i gang med for i det omfang er min mand vist bare til pynt :slight_smile:

Er det kun den ene kat, der kan finde ud af at slå græsplænen :?

…for så er det vel ikke noget at blære sig sådan over :cool:

host host :klapper:

Ork det der har jeg også lært Willy - bare vent til Samba bliver 5 år så vil han også have en havetraktor som Willy -høhø

[quote=Battlestar;207078]jeg har ingen have … endnu… men den form for træning skal jeg vist i gang med for i det omfang er min mand vist bare til pynt :)[/quote] …Hvad angår min egen mand, så overvejede jeg at klikkertræne ham, men det da et fuldstændig udsigtsløst projekt :S

Og gødes :? :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;207111]Er det kun den ene kat, der kan finde ud af at slå græsplænen :?

…for så er det vel ikke noget at blære sig sådan over :cool:

host host :klapper:[/quote]

Såsåså - hver trick i sin tråd :slem: :rul: Manilas evner som husholderske er uovertrufne -jegfejerforegen :rock:

Havetraktor til Willy? Jamen han skal da også have noget med en ordentlig motor den store dreng :wehuu:…men okay…jeg må igang med at spare sammen. -høhø

Nix, mine kan ikke, det er dem der klikkertræner mig :tihi:

…til at åbne dåser, måske :tihi:

Hvor er han dygtig :thumbup::thumbup: Når jeg får en større have og skal til at slå græs, så må du komme og lære mig, hvordan man får dem til at hjælpe med arbejdet :slight_smile:

:klapper::klapper::klapper:

Kan Buster komme i træning hos dig???
Her trænger græsset og hækken til en overhaling, og det bliver ikke gjort af sig selv:argh: Hver dag jeg står op håber jeg ellers på at plænen er dejlig kortklippet, og hækken klippet.

Jep og til alt mulig andet de vil ha’ til, give dem tørkost, skifte deres bakke, fylde og rengør vandfontænen og en masse nusning :smiley:

Ej hvor godt -LOL -LOL -LOL

Kan han ogdså komme her og klippe græs :?:? :klapper: :klapper: :klapper:

Jeg skal også have fat i sådan en klikker, så kan jeg lære en at støvsuge, en at slå græs, en kan lære at lave mad osv. hi hi
Rigtig gode billeder
hilsen Lisbeth

[quote=Dorthe Andersen;207069]

Kan jeres katte også sådan nogle praktiske ting -engel Eller er de mere til pynt? :fin:[/quote]

Her er Tarzan i gang med at luge blomsterbede … :rock:

Tjekker temperaturen på badevandet …

Ossy undersøger om græsset trænger til en studsning …

Hviler ud efter en hård dag i haven :sshh:

Dyyyygtig lille mis -høhø Nu mangler du bare at træne ham til at skubbe den :rock:

Skattekat: fantastiske billeder -høhø Du må lære Tarzan, at det er den anden ende der skal bruges - altså den anden ende af løvriven :tihi: