Klikkertræning

Hejsa

Tjek www.bricksite.com/nemo

På forsiden er en henvisning

Der er foredrag om klikkertræning af katte i morgen aften i Herning.

Tip og Eddie vil deltage, snakke, larme og nusse med deltagerne undervejs:rock:

Hvis jeg er heldig vil de også træne!:):ok:

Vi kommer og glæder os til at nusse dine misser og se den meget omtalte chokoladebolle :smiley:

Ah, jeg skal til det i Randers om første hjælp til katte

Spændende:-) Vi har haft kurser i første hjælp til dyr på skolen også. Det var rigtig lærerigt!

Vi ses Miff:-)

Det her er først i morgen :slight_smile:

Aah, jeg havde overset det! Nå, i morgen kan jeg sgu heller ikke :frowning:

Tak til alle i går i herning - det var skide hyggeligt:-) I er en skør herlig flok kattetosser er I:-)

Eddie vil gerne vise mere, det fortalte han mig HELE vejen hjem (SUK)

Tip skulle jeg også hilse fra - han tilbragte turen hjem halvt liggende ude af kassen, mens han var en ren kælepot - “Hvorfor tog du ikke mig ud” agtig (SUK)

:slight_smile:

MVH

Tipperdrengen var godt nok kælepotte af rang på vejen hjem. Det var nemlig min hånd han hvilede hovedet i, den dejlige dreng.
Tak Helle, for hyggeligt selskab og dejligt let forståeligt foredrag. Helle snakker nemlig så jeg også kan følge med, bruger ikke en masse fagudtryk,som man måske kan godt være forstår:)
Nus lige ham med den hvide tip fra mig.
Knus Elin

Han er hermed nusset - ham sov sammen med Eddie under min dyne i nat - så lå de der og spandt - indtil de blev uvenner:-) Teenagere!

:ok: det var en fin aften. God forklaring og fremvisning ISÆR af ham den brune chokolademus :tihi: han er GODT nok charmerende :wehuu:

SÅ dejligt at du ville komme! :slight_smile:

Og som Elin skriver, så var det et super foredrag som var til at forstå :ok:

Og min foretrukne del af aftenen var jo - sjovt nok - da Eddie brillierede med sin opvisning i hvordan man sådan liiige lærer det der klikker-halløj :ok:

Jo jeg har såmend fået helt lyst til at klikkertræne igen :slight_smile:

Endnu engang Tak fordi du ville komme!

/Mette

Ja, ham Eddie-drengen har fået afrettet Helle ganske pænt :rock:

Hej!

Så er der kommet billeder fra aftenen på studiekredsens hjemmeside: http://www.kattens-studiekreds.dk/klikkertrening.htm

/Mette