Klip fra en dejlig dag

Når humøret driller lidt, ser jeg tilbage på en dag for kort tid siden, hvor Linea og jeg var i dyreparken i Hadsund, det er gratis og elsker at komme ned og se dyrene.
Det kom der disse billeder ud af og de gør mig i godt humør :slight_smile:

På vej hjem hjalp vi denne fulg ud i det fri, den var fløjet ind ved DCHs udhæng og kunne ikke hitte ud selv

MVH
Gitte

Hvor ser det bare hyggeligt ud! :slight_smile:

Det ser dejligt ud. Jeg vidste ikke at der er en dyrepark i Hadsund. Det ser ud til at den er et besøg værd.

Skøn unge :slight_smile: Og dejlige billeder!

Skønne billeder :slight_smile:

Og hvor er Linea blevet en stor og køn pige og slet ikke den lille fis jeg husker

[QUOTE=Panthera;904826]Skønne billeder :slight_smile:

Og hvor er Linea blevet en stor og køn pige og slet ikke den lille fis jeg husker[/QUOTE]
hi hi ja hun er ved at være en stor pige nu.
Jo der ligger en dyrepark ved et lille museum dernede, der er gratis adgang i dyreparken hvor man kan sidde i et tårn og nyde sin medbragte mad hvor dyrene går nedenfor samt geder der gerne vil klappes / fodres også. Det er rigtig hyggeligt :wink: http://www.hadsund.eu/hadsund-dyrehave

Sikke nogle gode billeder,det ser rigtig hyggeligt og kan godt forstå at du kommer i bedre humør af dem :).

Meget køn pige du har dig :wink:

Ih hvor ser det ud til at ha’ været dejligt! Og godt I hjalp den stakkels krage :smiley: Jeg kan så godt li’ krager. De er smarte :smiley: (jeg kan faktisk også godt li’ råger, men jeg er MEGET GLAD for at jeg ikke bor op ad en rågekoloni… der er en stor en ved Hobro Station og hold da KEGLE hvor de larmer!)

Sikke nogle gode billeder :slight_smile: Jeg kan godt forstå de gør dig glad :ok:

Hoooooooooold nu fast, hvor Linea ligner dig mere og mere :thumbup:

Dejlige billeder fra en dejlig dag. :slight_smile:

Åh så tuder jeg igen. Elsker jo min skønne datter og syntes jo hun er noget af det skønneste i verden, håber alle mødre har det sådan med deres børn.
Vi elsker begge de gratis glæder og dyr kan vi bare altid bruge tid sammen på.

Det ser ud til at du har alt mulig grund til at være stolt af din datter :smiley: Hun er flot! OG dyrevenlig. hvad mere kan man ønske sig?